מבזקים מהעולם • לאור הקריסה בניו יורק, סאטמר הקימו במהירות ביה"ח

    שלמה ריזל 3 Comment on מבזקים מהעולם • לאור הקריסה בניו יורק, סאטמר הקימו במהירות ביה"ח

    במערך לוגיסטי חסר תקדים, הקימו בסאטמר בית חולים ענק לטובת החולים בקהילה, בעלות של מיליוני דולרים עם מיטב הציוד והרופאים שיעניקו בו טיפול | אבל בארגנטינה: הרב גבריאל הכהן ג'ברא, רב מערכת הכשרות UK KOSHER מבני קהילת שובה ישראל, נפטר

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המגיפה בניו יורק: בעוד בתי החולים בניו יורק נמצאים על סף קריסה, מבוגרים מנותקים ממכונות הנשמה שמועברות לחולים לחולים צעירים ומספר הנפטרים הולך וגדל. בחסידות סאטמר הזדרזו להקדים תרופה למכה ובמבצע בזק בעלות של מיליוני דולרים, ובמצבע לוגיסטי חסר תקדים, חסידות סאטמאר רז"ל הקימו בית חולים עם כל הציוד לחולי קורונה בישיבתם הגדולה בקווינס.

    הזרז העיקרי להקמת בית החולים ע"י האדמו"ר ר' זלמן לייב טייטלבוים שהרים מבצע אדיר.
    ש שם את מיטב הציוד והרופאים, בגלל ההפקרות בבתי החולים בנוגע לחייהם של האנשים המבוגרים, "כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו".

    ארגנטינה – קורונה וירוס: הלם וזעזוע בקהילה היהודית בארגנטינה, הגאון רבי גבריאל הכהן ג'ברא זצ"ל, רב מערכת הכשרות UK KOSHER מבני קהילת שובה ישראל בבואנוס איירס, נפטר לפני שעה קלה, בן 55.

    הרב התגלה לפני מס' ימים כחולה קורונה ובשבת האחרונה אושפז בטיפול נמרץ. אתמול יום שני בבוקר החמיר מצבו, ואלפים מבני הקהילה נשאו תפילה וקראו פרקי תהילים במשמרות לרפואתו, כאמור לפני שעה קלה הוא נפטר בבית החולים אגוייטה בבואנוס איירס. כך מדווח אבי שמר מארגנטינה.

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ברוך דיין האמת! תנחומים למשפחה היקרה! חיבוק גדול מעם ישראל למשפחה!

    2. 2

      ממש לא סאטמאר
      זה בישיבת שאר ישווה וזה תרומה של משפ וולפסון

    3. 1

      יהודים יקרים באמריקה.השכינה עברה לארץ הקודש כל הרבנים כולל הרב קניבסקי אומרים המשיח בתוך הבית עלו לארץ מיכרו את הבתים הכלכלה חזקה ביותר בישראל בואו בשמחה מחכים לכם יש בעולם תנועה אדירה של גויים שמתיהדים לא יהיה מקום במטוסים