שלמה ברונר משחרר שיר חדש לצד מכתב אישי • האזינו

    דוד קליגר No Comments on שלמה ברונר משחרר שיר חדש לצד מכתב אישי • האזינו

    הזמר שלמה ברונר משחרר את הסינגל "ובאותו הזמן", לצד מכתב אישי שכתב בו הוא מספר כי לא מדובר בהפקת ענק אלא בנגינה פשוטה שלו ליד הקלידים לשיר שהולחן ממש בימים אלו למילים הידועות של הרמב"ם • האזינו

    צילום: עובדיה כלימי
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    וכך כותב שלמה:

    בתקופה זו שהעולם כולו עצר מלכת ואנשים נדהמים מהמתחולל בו, אנחנו בני העם היהודי יודעים שהכל מאת ה'. אנחנו בזמן של חשבון נפש, אנחנו מתפללים, מתקנים, אבל גם מתבוננים קדימה בציפייה למטרה אחת שמתקרבת אלינו במהירות, אנחנו יודעים שכל מה שעובר עלינו מקרב אותנו עוד צעד אל הגאולה השלימה.

    הרמב"ם בהלכות מלכים ומלחמות פרק שנים עשר הלכה ה' מלמד על ימות המשיח:
    "וּבְאוֹתוֹ הַזְּמַן לֹא יִהְיֶה שָׁם לֹא רָעָב וְלֹא מִלְחָמָה. וְלֹא קִנְאָה וְתַחֲרוּת. שֶׁהַטּוֹבָה תִּהְיֶה מֻשְׁפַּעַת הַרְבֵּה. וְכָל הַמַּעֲדַנִּים מְצוּיִין כֶּעָפָר. וְלֹא יִהְיֶה עֵסֶק כָּל הָעוֹלָם אֶלָּא לָדַעַת אֶת ה' בִּלְבַד."

    עכשיו אנחנו כבר יכולים להתחיל להבין את זה, להרגיש את זה, לצפות לזה. כן, מתחילים לראות, ממש עוד מעט לא יהיה עסק כל העולם – *אלא לדעת את ה' בלבד*.

    השיר שצירפתי כאן, הוא לא עוד שיר מסחרי. השיר הזה נכתב במהלך תקופה זו באחד הלילות בזמן של התבוננות והתעמקות והוא הוקלט מיד באותו זמן, מה שתשמעו בו זאת הכוונה של הדברים הנאמרים בו.

    תסלחו לי, לא מדובר כאן בהפקה מוזיקלית עשירה ומפוארת, זה רק אני והקלידים בבית, גם זה רצון השם… אני מניח שכבר אפשר להבין למה.

    אני מאמין שה' נתן לנו את המוזיקה ככלי לעבוד אותו, כדי שנתעורר, נתרגש, נשמח, נתעלה, שנתפלל.

    אז מי שיכול ורוצה, שיקח לעצמו ארבע דקות של שקט, של ריכוז, ייתן לאווירה של השיר להיכנס אל ליבו, ומכוח ההתעוררות וההתרגשות, ישא תפילה לה' שיחיש את הגאולה שלנו.



    0 תגובות