נשיא ארה"ב מאיים על איראן: "אם תתקפו תשלמו מחיר כבד"

    שלמה ריזל No Comments on נשיא ארה"ב מאיים על איראן: "אם תתקפו תשלמו מחיר כבד"

    על פי מודיעין אמריקני המליציות האיראניות מתכננות מתקפה מהירה על נכסים אמריקנים בעירק, כך חשף נשיא ארה"ב. כוננות גבוהה בבסיסי המליציות האיראניות בעיראק. ארה"ב החלה בפינוי עובדי השגרירות

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתיחות שיא בין ארה"ב לאיראן: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כתב הערב (רביעי) "על בסיס מידע והערכה, איראן או הפרוקסי שלה מתכננים מתקפה חטופה נגד כוחות אמריקאים או נכסים אמריקאים בעיראק" עדכן הנשיא את אמריקה והבהיר, "אם זה יקרה, איראן תשלם מחיר גבוה במיוחד".

    בעיראק המליציות האיראניות נמצאות בכוננות גבוהה מאוד מחשש לתקיפה אמריקנית, מנגד כוחות צבא ארה"ב פינו משגרירות ארה"ב בבגדד את עובדי משרד החוץ האמריקנים מחשש למתקפה של רקטות על השגרירות.

    אמש פורסם בכלי תקשורת ערביים, כי מפקד משמרות המהפכה איסמעיל קא'אני חוסל בהפצצה הישראלית בסוריה. במשמרוצ המהפכה מיהרו להכחיש את הדיווחים וחשפו ברוב טיפשותם כי באותה שעה הוא נחת בבגדאד כדי להיפגש עם המילציות המקומיות. כלומר, הוא מתכונן למהלומה על האמריקאים/מהלומה מוקדמת של האמריקאים.

    בכירי המשטר החלו היום לשגר איומים לעבר ארה"ב וישראל, מוחסין רזאי,מזכיר המועצה להבטחת האינטרסים של המשטר מאיים על ארה"ב: "עיראק תהיה ביצה עבור האמריקנים כמו ויטנאם".

    הגנרל מחמד רזא נקדי, עוזרו של מפקד משמרות המהפכה: "ישראל תחדל מלהתקיים בתוך פחות מעשר שנים וההגמוניה האמריקאית באזור הגיעה אל קיצה".



    0 תגובות