ח"כ אשר תוקף את ר"ע ר"ג: "אם היה אסון הראשונים לעזור היו החרדים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר תוקף את ר"ע ר"ג: "אם היה אסון הראשונים לעזור היו החרדים"

    ראש עיריית ב"ב לשעבר ח"כ יעקב אשר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' מתנגד להטלת סגר על העיר, "זו מציאות קשה מאד לתושבים ואין שום סיבה שזו תהיה העיר היחידה בארץ במצב כזה"

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית בני ברק לשעבר ח"כ יעקב אשר התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן התייחס לזינוק במספר החולים בב"ב ובניגוד לליצמן הוא מתנגד לסגר, "אנחנו לא רוצים להגיע למצב של סגר על בני ברק כי זו מציאות קשה מאד לתושבים ואין שום סיבה שזו תהיה העיר היחידה בארץ במצב כזה" הבהיר אשר.

    ח"כ אשר עדכן כי כיום "ב"ה יש הפנמה של תושבי העיר לחומרת המצב והציבור מבין שחייבים להמשיך להישמע להנחיות אנשי המקצוע".

    על האולטימטום ההזוי של ר"ע ר"ג להטלת סגר על ב"ב, הגיב אשר ואמר "רה"ע ר"ג הוא פופוליסט זול שמחפש להשתלח בנו, על התח"צ בשבת הוא לא יכול לדבר אז הוא מצא נושא חדש".

    ח"כ אשר ביקר את כפיות הטובה של רע ר"ג, "אם היה קורה חלילה אסון בר"ג, ארגוני ההצלה החרדים היו הראשונים לתת עזרה וסיוע עם ה"חיידקים" שלהם". אשר הוסיף, "אנחנו גאים במשפחות הגדולות שלנו והמגורים בצניעות וצפיפות, מול ערים אחרות שגרים במגדלי יוקרה וברווח".

    ח"כ אשר קרא לתושבי ב"ב להקפיד על הכללים, "אם תהיה הקפדה בבני ברק על הכללים במרחב הציבורי, הוצאת החולים ממשפחות גדולות מהבתים למקומות מחוץ לעיר והכוונת המבודדים ממשפחות אלו למקום שהוכשר לכך, יחד עם סיוע לקשישים שלא יכולים לצאת מהבתים, נוכל בע"ה לבלום את התפשטות המחלה" העריך אשר באופטימיות שחשובה לעיר בתקופה הזו.



    0 תגובות