גם בימי הקורונה: הרישום בקרית אונו נמשך – מרחוק

    צבי הדס No Comments on גם בימי הקורונה: הרישום בקרית אונו נמשך – מרחוק

    מנצלים את 'ימי הקורונה': הרישום ללימודי תואר אקדמי לגברים ולנשים נמשך כרגיל | בקמפוסים החרדיים אונו באור יהודה ובירושלים

    אילוסטרציה צילום: אורי לנז, פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכל שנה מחדש, מוציא הקמפוס החרדי אונו לשוק התעסוקה אלפי בוגרים ובוגרות רואי חשבון, עורכי דין ומשפטנים, מנהלי שיווק ואנשי פרסום, אנשי חינוך, קלינאיות תקשורת, מרפאות בעיסוק ובוגרי מסלולי תארים שונים המשתלבים בעבודות מכובדות כמו בבנקים, ברשויות מקומיות ואף במשרדי ממשלה. חברי כנסת לא מעטים נמנים גם הם על בוגריו. התואר האקדמי פותח בפני הבוגרים אפשרויות תעסוקה מתקדמות ורבות ובס"ד מביא פרנסה מכובדת.

    דווקא בימים אלו, המייצרים אצל רבים תחושת בלבול לגבי ההווה, מציעים אנשי הסגל של הקמפוסים החרדיים אונו – לנצל את הזמן ולתכנן את עתידכם. זה הזמן לקבל את כל המידע על תחומי הלימוד הרלבנטיים עבורכם, להתמקד, ולטפל בהליכי הרישום למכינות הגברים שיחלו בע"ה בקיץ הקרוב, כמו גם למקצועות לימודי הנשים.

    משה עובדיה – מנהל הקמפוס החרדי אונו: "אני מזמין את כל מי שמתכנן ללמוד לתואר אקדמי בכל תחום שהוא, פשוט לקפוץ למים ולעשות זאת עכשיו! מגוון המקצועות הרחב שאנו מציעים כאן, הרמה הלימודית הגבוהה, המרצים המובילים בארץ, המסלולים המקוצרים, בתוספת התנאים המותאמים למגזר החרדי מעניקים לסטודנטים שלנו את המעטפת המושלמת להצלחה בלימודים וכמובן את האופציה לצאת לשוק התעסוקה כמה שיותר מהר עם ארגז כלים רחב ומקצועי".

    מסלולי הלימוד באונו: תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בנדל"ן ותשתיות / בראיית חשבון / במימון ושוק ההון /בשיווק ופרסום, תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון בחינוך וחברה עם מיקוד בנוער בסיכון – בתואר זה ניתנת גם אפשרות השלמה במסלול מקוצר לבעלי תעודת מורה מוסמך בכיר.

    מוקד הרישום והמידע פעיל גם בימים אלו ומעניק גם ייעוץ טלפוני במספר 072-223-7551



    0 תגובות