בר השגה: תואר נרחב בחינוך

    צבי הדס No Comments on בר השגה: תואר נרחב בחינוך

    בואו ללמוד את סודות המקצוע בקמפוס החרדי אונו ולהיות אנשי חינוך מקצוענים!

    כיתה • אילוסטרציה
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין ספק כי עבודת החינוך היא עבודת קודש של ממש. כיום, נדרשים אנשי חינוך לארגז כלים רחב ומקצועי הכולל גם הבנה בסיסית בעולם הטיפול. תפיסת מלאכת החינוך בדורנו, אינה מסתפקת כמו בעבר בחינוך הפורמלי בלבד, אלא היא מתייחסת לתחום החינוך כמשימה מערכתית הכוללת גם הבנה פסיכולוגית לתהליכים עמוקים יותר.

    כיום נדרשים כל מערכות החינוך ומוסדות הלימוד להחזיק באנשי מקצוע בעלי תעודות מוכרות בתחומי הטיפול והייעוץ ובמיוחד לשם כך, נבנתה בקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו תכנית לימודי חינוך מיוחדת, אותה ניתן ללמוד במלואה במשך 3 שנים או להשלימה במשך כשנה וחצי לכאלו שהם כבר בעלי תעודת מורה מוסמך בכיר. הלימודים הם לתואר B.A. בחינוך וחברה עם מיקוד בילדים ונוער בסיכון והם כוללים קורסים כמו פסיכופתלוגיה, מבוא לC.B.T. ועוד. כך בעצם נפתחות בפני בוגרי ובוגרות המסלול אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות כמו: ניהול קהילתי, וועדות השמה, ניהול פרויקטים באגף החינוך וברשויות המקומיות, ריכוז נוער בסיכון, ניהול מוסדות חינוך ועוד.

    הרב פנחס כהן מנהל אקדמי בפקולטה לחינוך בקמפוסים החרדיים אונו: "כאנשי חינוך מטפלים עלינו לדעת כי לכל סיטואציה יש משמעות חינוכית טיפולית רב מערכתית וכל ילד או נער הוא עולם מלא וייחודי של רגשות, תובנות, צורת חשיבה ועוד. המטרה שלנו היא להנפיק אנשי חינוך מקצוענים שיהוו 'האיש הנכון במקום הנכון' עבור כל ילד או נער. אני מזמין את כל מי שיש לו גישה או משיכה לתחום החינוך, או שהוא כבר עוסק בתחום ורוצה להרחיב את ארגז הכלים ולהתקדם להצטרף אלינו ולצאת בסופו של דבר איש חינוך אמיתי".

    המסלול להשלמת תואר בחינוך קיים בקמפוסים החרדיים של אונו בירושלים ובאור יהודה לגברים ולנשים בנפרד וכמובן מותאם לצרכי הציבור החרדי מבחינת מועדי הקורסים, תנאי לימוד וכו'. ניתן לקבל מידע מלא מנציגי הקמפוס החרדי אונו בטלפון: 072-223-7551



    0 תגובות