ח"כ מקלב: "ב"ב היא העיר הכי צפופה בוודאי שאחוז ההדבקה גדול"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ מקלב: "ב"ב היא העיר הכי צפופה בוודאי שאחוז ההדבקה גדול"

    ח"כ אורי מקלב תקף את התקשורת בסיקור הריכוזים החרדיים, "האירועים החריגים האלה מעצימים ומשקפים רק אותם, בו בזמן שהיו מהציבור הכללי בפארקים"

    Knesset Member Uri Makleb speaks a United Torah Judaism faction meeting in the Israeli parliament on November 20, 2019. Photo by Hadas Parush/FLASH90 *** Local Caption *** ????? ????? ???? ???? ???? צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב נאם היום (שלישי) במליאת הכנסת והבהיר: "הציבור החרדי נשמע להוראות משרד הבריאות בכל הנוגע למניעת התפשטות נגיף הקורונה" מקלב תקףאת התקשורתו אמר: "התקשורת מבליטה מקרים חריגים שהיו לא פחות גם בציבור הכללי".

    עוד הוסיף מקלב, "אתמול ושלשום כל כלי התקשורת העצימו והראו בעיקר תמונות על מה שקורה בחברה החרדית. – אני רוצה להודיע: הציבור החרדי שומר את הכללים, מקפידה על הכללים, וההוראות הן חד-משמעיות, ללא פקפוק, ללא גמגום. מפריצת מגיפת הקורונה בארץ".

    לדבריו, "יש אירועים חריגים מאוד ולצערינו את האירועים החריגים האלה מעצימים ומשקפים רק אותם, בו בזמן שהיו מהציבור הכללי בפארקים, בחופים, לא פחות". מקלב הסביר כי "לא קל בחברה שחיי הקהילה הם מאוד-מאוד דומיננטיים; לא קל בחברה שהפעילות הקהילתית היא צפופה מאוד, חיים בצפיפות רבה".

    מקלב הסביר לחכי"ם, "העיר בני ברק היא העיר הכי צפופה שיש. כאשר חיים 12 נפשות ב-80-70 מטר או שבע נפשות ב-50 מטר, בוודאי שאז אחוז ההדבקה הוא הרבה יותר גדול. אנחנו רואים שחולה אחד מדביק את המשפחה, וזה שזה פי שלושה ופי ארבעה זה בגלל שיש יותר חולים מאותה משפחה", הבהיר ח"כ מקלב במליאה הכנסת.



    0 תגובות