מצמרר: חרדית שנדבקה בקורונה בשיחה כואבת: "הרגשתי שאני מחזירה ציוד"

    אסתי פלד 4 Comment on מצמרר: חרדית שנדבקה בקורונה בשיחה כואבת: "הרגשתי שאני מחזירה ציוד"

    חרדית שנדבקה בקורונה וב"ה השתחררה הבוקר מביה"ח, בשיחה מטלטת ל'מהדורה המרכזית' מספרת על החוויות הקשות במחלה האיומה בבית ובביה"ח, "הרגשתי רע מאוד – הרגשתי את אפסיות האדם מול הבורא" | לאחר השחרור: "הייתי בשוק שאנשים מסתובבים בחוץ. זה סבל בל יתואר לי ולמשפחתי – אל תצאו מהבית"

    צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרי וייס חרדית מנתניה שנדבקה בנגיף הקורונה והשתחררה היום (שלישי) מביה"ח לניאדו, בשיחה מיוחדת ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, היא מספרת על המחלה האיומה ומנפצת את הסטיגמות על המחלה, "אני הייתי במצב קל וסבלתי מהמחלה האיומה, הרגשתי רע ב-10 ימים שהייתי בבית ואחרי שאושפזתי הרגשתי רע מאוד" השיא היה שכבר "הייתי בטוחה שאני מחזירה ציוד" ואני הייתי "במצב קל" של המחלה.

    שרי מתארת בכאב את הקושי הגדול להיות חולה קורונה במחלקה המבודדת, "קשה להיות במחלקת קורונה הרופאים והאחיות אנשים טובים, אבל כל התקשורת זה מול מסך. זו בדידות איומה, היא מתארת ומוסיפה, "כל אחד בחדרו – זה רק אני והקב"ה".

    באותם רגעין היא מספרת, "זה הרגשה של אפסיות האדם מול הבורא". שרי מבהירה כי בניגוד לסטיגמות, "אני מאוד סטרילית. לא חזרתי מחו"ל לא הסתובבתי לא שהיתי בסביבת אנשים שחזרו מחו"ל, נדבקתי מהאוויר" היא אומרת בריאיון.

    "אין לתאר כמה הרגשתי רע ואני הייתי במצב טוב, מול חולים אחרים שמונשמים ומקיאים". בעת היציאה הביתה אומרת שרי, "אני הייתי בשוק שיצאתי בחוץ שאנשים הסתובבו בחוץ. הייתי בטוחה שהכל יהיה ריק".

    על הסכנה ביציאה למרחב הציבורי מבהירה, "אני אישה חרדית והתורה מחזיקה את העולם. אבל לימוד תורה אפשר לקיים בבית. לא לצאת לשום דבר. אנחנו לא מכירים את התנהלות ה' התקופה הזאת". לדבריה, "הרופא בביה"ח אמר לי היום, כי כמו באיטליה וכמו הארה"ב הצפי שבשבועיים הקרובים יהיו המון התפרצויות,  כרגע הם דוגרים". בסיום השיחה היא מבקשת אסור לקחת סיכון בריאותי שאולי נדבק, "אני סבלתי, המשפחה שלי סבלה, הילדים שלי סבלו אסור לצאת מהבית. זאת חוויה מאוד קשה", היא מסכמת את השיחה המטלטת.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אבי דיייי חלאס אתה מלחיץ אנשים עושה היסטריה אני אישית מכיר כמה וכמה אנשים שחולים בקורונה ומרגישים מצוין הבעיה בנגיף הוא רק בקטע הזה שנדבקים בו כמעט בכל דרך אז בבקשה די עם ההיסטריה…..

      1. צריך להיות הסטריים כדי שלא נהיה במצב של ארה"ב
        אני מכירה ממשפחה קרובה בארה"ב, כולם חולים!!! רק אלה הקשים פונים לבתי חולים, זה סבל וסכנה
        כן, תמשיכו להיות הסטריים

    2. 3

      הלוואי ובזכות זה כולם ישמעו להוראות

    3. 2

      ל-1.
      אתה מוכן לקחת אחריות שמישהו ידבק ויסתבך בגללך??!
      אז כן, צריך להלחיץ, ושאנשים יפסיקו לזלזל בזה למען ה'!
      מה הבעיה, תשארו בבתים וזהו, מה כ"כ מסובך???
      אולי אם כולם יקשיבו, נצליח בס"ד להתגבר על זה… נוכל בעז"ה לחזור לשגרה מהר…