עיריית ב"ב הורתה לעצור את בדיקות הקורונה בקופ"ח: "סכנה לציבור"

    איתי גדסי 2 Comment on עיריית ב"ב הורתה לעצור את בדיקות הקורונה בקופ"ח: "סכנה לציבור"

    במכתב בהול ששיגר מנכ"ל העירייה שמואל ליטוב, הוא מציין את צפיפות האוכלוסין בעיר, "סכנת ההדבקה הופכת למוחשית"

    Magen David Adom worker, wearing protective clothing as a preventive measure against the coronavirus, arrive to test tenants of the nursing home for COVID-19 (coronavirus), outside Migdal Nofim Nursing Home in Jerusalem on March 27, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??????? ?????? ??? ???? ????? ??? ???? ?????? ?????
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה האחרונה החליטה עיריית בני ברק על עצירת בנייתם של אהלי בידוק שמוקמו ללא כל תיאום בסביבת מגורים צפופה, וחלקם אף בתוך בנייני מגורים בהם מתגוררת אוכלוסיית ענק של קשישים וילדים, תוך סיכון משמעותי לאוכלוסיה המקומית. חשוב להבהיר כי העירייה מתנגדת למתחמים שהקומו בקופות החולים ולא למתחם הדרייב אין המשותף עם מד"א באזור התעשייה, שעובד כבר מהבוקר בהצלחה.

    במכתב בהול ששיגר מנכ"ל העירייה שמואל ליטוב, הוא מציין את צפיפות האוכלוסין בעיר בני ברק שאיננה בגדר סוד. "מדובר במגורים בתא השטח הצפוף ביותר אולי במדינת ישראל כולה, על כל המשתמע מכך, כאשר סכנת ההדבקה הופכת למוחשית כפי שעיננו רואות" כותב ליטוב.

    במכתב מוחה המנכ"ל על חוסר תיאום מול המערכת העירונית "למרבה התסכול, שוב אנו נחשפים באמצעות הודעות דוברות וקולות הלמות פטישים בשטח, על הוראה והנחייה להקמתם של מתחמי בדיקות בסניפי קופות החולים בריכוזי המגורים ההומים ביותר בעיר. המשמעות לכך פשוטה: חיכוך יומיומי של אלפי שכנים (לעיתים באתו בניין מגורים), מגע כמעט ישיר עם אוכלוסייה רבה הכוללת אלפי ילדים, אוכלוסיות בסיכון ללא מגן וללא הצדקה".

    ליטוב מציין כי יש בעיר שטחי ענק באזורים מבודדים ונטולי סיכון, כפי שאכן פעלה הרשות במתחם ה'דרייב אין' המשותף עם מד"א, שמוקם במתחמי אזור התעשייה בצפון העיר.

    בהתאם לכך הורה המנכ"ל על עצירה מיידית וזאת "עד לתיאום מוחלט מול הרשות מתחמים ראויים ומוסכמים למען בריאות התושבים, כאשר אנו כרשות נגבה אותם ונסייע להם בכל מה שיידרש, בכל שעה ובכל עת באופן הדחוף והמואץ ביותר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אם תישמעו להנחיות ותישארו בבית לא יהיה חיכוך בין אנשים, חבורת דגנרטים

    2. 1

      הגיע הזמן, צריך לעשות להם סוף…

      ד.ב.