הושלמו ההכנות לקראת פסח בשיבא

    עפר גדנקן No Comments on הושלמו ההכנות לקראת פסח בשיבא

    בשנים האחרונות, מידי שנה בשנה, מוכשר אגף הנשים והיולדות בשיבא לפסח באופן המהודר ביותר בכדי לאפשר למאושפזות לקיים את ליל הסדר כהלכתו וכן ליהנות בכל ימות החג מתנאים מיוחדים במחלקה, ללא חשש חמץ, עם אוכל טרי בכשרות בד"צ עדה חרדית יום יום.

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כעת, עקב נגיף הקורונה, נדרשה הערכות מורכבת יותר, כזו שתאפשר לקיים את הלכות ומנהגי החג כהלכתם תוך הקפדה מיוחדת ושמירה על בריאות היולדות והמאושפזות. ואכן, אגף הנשים והיולדות נערך גם בשנה זו עם מצות מהודרות בשפע, יין ומזון עשיר בכשרות בד"צ, כאשר במקביל עמל צוות משגיחי הכשרות על הכשרת האגף באמצעות ניקיון יסודי, רכש כלי-מטבח חדשים, הכשרת חדר אוכל ייעודי למהדרין לפסח והתארגנות מלאה שתאפשר את חלוקת המזון בהתאם להנחיות משרד הבריאות. גם השנה תוגש בליל הסדר לצד סעודת החג העשירה, ערכת קערת ליל הסדר והגדה, אך לרגל המצב כל יולדת תערוך את הסדר בחדרה וללא "סדר-מרכזי". ארוחות בוקר וערב מגוונות תוגשנה גם הן במגשים אישיים בכל מהלך החג, למעט ארוחות צהרים וסעודות שבת בו ייפתח בחדר האוכל הנפרד – שישמש רק להגשת מזון בד"ץ – בר עשיר הכולל אוכל מגוון משובח ומסורתי כשכל יולדת תוכל להרכיב מנה בעצמה ולסעוד אותה בחדרה. כל הארוחות מגיעות טריות מדי יום מקייטרינג בכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית תוך מתן אפשרות ליולדות ליהנות מטעם של חג גם בתוך בית החולים.

    "אגף הנשים והיולדות המוביל שלנו נמצא כאן עבור הנשים והיולדות גם בחג הפסח", אומר פרופ' איל סיון – מנהל אגף נשים ויולדות במרכז הרפואי שיבא. "אנו ערוכים לתת מענה מקצועי לכל סיטואציה רפואית עם הרופאים הבכירים והרמה הרפואית הגבוהה שלנו גם בחג הפסח הקרוב והכל תוך התאמה מיוחדת הנדרשת עקב מצב הקורונה. כדי לשמור על בטיחות המטופלות שלנו, הקמנו בימים אלו אגף נפרד וייעודי לנשים ויולדות שיש לגבן חשש או אימות של מחלת הקורונה. כך אנו נשתדל לשמור מכל משמר על בטיחות הנשים, היולדות, התינוקות והפגים בשיבא. בנוסף, כל האגף הוכשר לפסח ברמה מהודרת ביותר בתמיכת הנהלת המרכז הרפואי ואגף לוגיסטיקה ובפיקוחו של הרה"ג ר' צבי פורת שליט"א – שתחת הדרכתו מתאפשר לכולם להקפיד גם בתוך המחלקה על כל ענייני החג".

    גם בביה"ח לילדים ע"ש ספרא בתל השומר ערוכים לתת מענה זהה עם ארוחות חג וערכות ליל סדר שיוגשו למיטות המאושפזים.

    בנוסף, בכל מחלקות המרכז הרפואי נערכו לאספקת קערות סדר אישיות המכילות את כל הסימנים בכשרות בד"צ עדה חרדית לכל מאושפז שיחפוץ בכך.



    0 תגובות