ביקושי שיא של כל הזמנים לעופות מהודרים לפסח

    עפר גדנקן 2 Comment on ביקושי שיא של כל הזמנים לעופות מהודרים לפסח

    בהלקת הקורונה הובילה גם לביקושי שיא לעופות המהודרים לפסח של 'עוף טוב' ללא אנטיביוטיקה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו, בהם נערכים בכל בתי ישראל עם עופות בכשרות מהודרת, כאלו שיכבדו את סעודות החג, מציעים ב'עוף טוב' עופות טריים בהידור הכשרות לפסח, תחת השגחתו של הרה"ג א.ד. אוירבאך שליט"א. מדובר בעופות איכותיים שגודלו ללא אנטיביוטיקה ועם פיקוח כשרותי הדוק מהשלב בו בקעו מהביצה ועד לאחרון תהליכי השחיטה.

    תהליך הגידול ללא אנטיביוטיקה ב'עוף טוב', אשר הפך לסמל ולדוגמה בכל העולם, משפיע על איכות העוף ויש אומרים גם על טעמו המשובח. הוא מפוקח ע"י וטרינרים, מגדלים מקצוענים ומערכות טכנולוגיות חדשניות, כאשר לכך נוסף גם המערך הכשרותי המוקפד הכולל צוות נבחר של מפקחי כשרות, בודקים ושוחטים יראי שמים. בכך מתאפשר לציבור יראי השם ליהנות ממוצרי עוף איכותיים, טריים וברמה כשרותית גבוהה ומהודרת בכל ימות השנה ובפסח – בפרט.

    "מעבר להקפדות הכשרותיות הגבוהות והנהלים המחמירים שלנו בתקופה זו של ערב פסח", מסביר אילן בלאט מנהל משחטת עוף טוב, "עם פרוץ מגיפת הקורונה, נערכנו באופן מיוחד ומתאים למצב על מנת לעמוד בעומס ההזמנות המוגבר, כך שנוכל לספק לציבור הרחב את העופות לחג הפסח הקרוב. בנוסף קיימים אצלנו נהלי בטיחות ותברואה מוקפדים שנועדו לוודא את בריאותם של צוות הכשרות והפיקוח שלנו. ההיערכות כולה הינה על פי הוראות משרד הבריאות עם נהלים מיוחדים. בין השאר, הקמנו אוהלים מיוחדים לכל עשרה איש בנפרד. כאשר בזמן העבודה אין מעבר מחדר לחדר ומאולם אחד למשנהו. עבור כך נצרכנו להעמיד שוחטים, משגיחים ובודקי סכינים לכל מתחם בנפרד. גם העובדים אשר אזור מגוריהם נחשב אזור בעל סכנת הדבקה גבוהה, ישנים בקרבה למפעל ואינם חוזרים לבתיהם. באופן זה הצלחנו גם השנה להקפיד על ייצור כשר ומהודר לפסח מבלי לוותר על קוצו של יוד, בכשרות, בבריאות ובאיכות.

    הקפדות הכשרות המחמירות שלנו מתחילות עוד במזון ללא חשש חמץ שמקבלים העופות בתקופה שלפני פסח, בניקיון סטרילי של המשחטה, באיסור הכנסת מזון לאולמות השחיטה, בכפפות ולבושי מגן סטריליים לכל העובדים במפעל וכמובן במגשים ובחומרי אריזה כשרים למהדרין לפסח. ב"ה כיום הציבור יכול ליהנות ממוצרי עוף איכותיים מבית 'עוף טוב' בהידור הכשרות לפסח" .

    בנוסף, חשוב גם לציין כי שיטת שליטה הרציפה של 'עוף טוב', שמשמעותה היא שליטה מלאה על כל התהליך, מהשלב בו בוקעים העופות מהביצה ועד לשלב האחרון של השחיטה, מאפשרת להנגיש לצרכן את מוצרי העוף במחירים סבירים מבלי לשלם עלויות תיווך שונות בדרך. הודות לכך מציעה 'עוף טוב' עופות טריים ואיכותיים בכשרות מהודרת לפסח במחירים שפויים ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

    חג פסח כשר ומהודר!



    2 תגובות

    מיין תגובות