עובדי עיריית י-ם חילקו עשרות אלפי סלי מזון לתושבים המבוגרים

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on עובדי עיריית י-ם חילקו עשרות אלפי סלי מזון לתושבים המבוגרים

    במהלך השבוע שעבר חילקה העירייה 17 אלף סלי מזון. השבוע המספר צפוי לזנק לכ-30 אלף סלים

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עובדי עיריית ירושלים נרתמו לסייע במאמץ העירוני בחלוקת סלי מזון לתושבי העיר הוותיקים והמבוגרים הנמצאים בימים אלו בבתיהם בשל התפשטות נגיף הקורונה. מדובר בעשרות מעובדי העירייה שאינם מוגדרים כחיוניים הגיעו מהחופשה ללא תשלום בה הם נמצאים והחלו לסייע בהתנדבות במאמץ העירוני לעזרה לאוכלוסיות החלשות בעיר שאינן יכולות לצאת מהבית.

    העובדים חילקו העובדים אלפי סלי מזון בשכונות העיר, וועד העובדים הודיע כי ימשיך בפעילותו עד לסיום מצב החירום שהוגדר בעיר תוך שיתוף פעולה עם הנהלת העיריה וראש העיר.

    ראש העיר משה ליאון שיבח את תרומתם ומעורבותם של וועד העובדים העירוני, וציין כי הוא נרגש לראות מקרוב את פעילותם המסייעת לתושבי העיר בשעת חירום זו. ליאון הוסיף כי הוא גאה לעמוד בראש ארגון, בו וועד העובדים יודע לקחת אחריות ולהוות דוגמה בעת חירום וכי הוא משוכנע שתושבי העיר כולם מעריכים זאת.

    כמו כן, החל מתחילת השבוע החלה העירייה בשיתוף מאות מתנדבים משורה של ארגונים בחלוקת סלי מזון בהם מוצרים כשרים לפסח לרבות מוצרים יבשים וחומרי היגיינה, על מנת לסייע לאותם מבוגרים להיערך בצורה המיטבית לקראת החג.

    בשבוע שעבר חילקה העירייה כ 17,000 סלי מזון ומנות והשבוע צפוי לעלות המספר לכ 30,000.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני מקווה שאתם מחלקים למי שצריך הם אנשים יקרים ללא ילדים אין מי שיעזור, או לחלופין יש מי שביא ויעזור ויש שם הרבה כסף אי אפשר לבדוק את נמל אבל צריך להשתדל, אני מכירה אנשים שקיבלו אף על פי.שנם אינם נצרכים…..