מנכ"ל מכבי מעריך: "מספר החולים בב"ב גבוה פי חמישה"; אלוף גוייס

    איתי גדסי No Comments on מנכ"ל מכבי מעריך: "מספר החולים בב"ב גבוה פי חמישה"; אלוף גוייס

    בבני ברק גייסו את האלוף במיל' רוני נומה שיהיה אחראי על התוכנית לבלימת הנגיף בעיר, תוך עבודה משותפת מול כל משרדי הממשלה

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הנתונים המדאיגים שפרסם היום (שלישי) משרד הבריאות על שיעור החולים הגבוה מאוד בריכוזים החרדיים, בבני ברק 571 חולים, ירושלים עם 650 חולים, אלעד עם 68 חולים. מנכ"ל מכבי מעריך כי "מספר החולים בבני ברק גבוה פי חמישה לעומת שאר האוכלוסיה". היום החל מערכת הבדיקות שח משרד הבריאות ומד"א לפעול בבני ברק, הצםי הוא כי מספר החולים עלול לזנק.

    בעיירית בני ברק מתחילים להבין את גודל האסון ל"ע שעלול להגיע לפתחם וגייסו את האלוף (מיל) רוני נומה שכבר היום יכנס לתפקד כראש מטה המאבק בקורונה בעיר בני ברק.

    האלוף נומה יתאם ויתכלל את פעילות החירום הנדרשת כעת בבני ברק, הן כלפי תושבי העיר והן מול גורמי הממשלה, ועדת הקורונה בכנסת ומול גורמי המשטרה, המל"ל ופיקוד העורף.

    ראש העיר בני ברק נועד כבר הבוקר לפגישת עבודה ראשונה עם האלוף נומה ועם מנכ"ל העיריה וגורמים נוספים.

    ראש העיר אברהם רובינשטיין אמר בפגישה: "זוהי שעת חירום במדינה ובעיר שלנו הצפופה והמודבקת ואנו זקוקים למיטב הכוחות שיסיעו לנו. אני מודה לאלוף נומה שנענה מיידית לפנייתי".

    האלוף (מיל)רוני נומה אמר בפגישה: "זוהי משימה לאומית עליונה בחשיבותה ודחיפותה. מדובר באוכלוסיה יחודית שצריכה פתרונות ייחודיים. יש לנקוט מיד בפעולת שונות בתחומים שונים ואני מקווה שנקבל את מלוא הסיוע הן, כדי להחלץ מהמשבר הזה".

    האלוף (מיל) רוני נומה כהן בצה"ל בשורת תפקידים בכירים ובהם אלוף פקוד המרכז, אלוף פקוד העומק ותפקידים נוספים. לאחרונה עמד בראש ועדת הבדיקה המיוחדת שמינה הרמטכ"ל לבחינת אמינות הדיווחים של צה״ל בנושא גיוס חרדים.

     

     



    0 תגובות