פירוש המילות החדש של רפאל מלול מילים המצמררות • צפו

    דוד קליגר 2 Comment on פירוש המילות החדש של רפאל מלול מילים המצמררות • צפו

    רפאל מלול זכה ליכולות ווקאליות יוצאות דופן, וכעת מגיש סינגל בכורה "אחכה", מלול טס לארה"ב לפגוש את המלחין איצי וולדנר, כך נוצר ניגון מרגש למילים שכתבה מירי ישראלי כשעל העיבוד הופקד יהודה גלילי • צפו

    צילום: יוני צור
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את השם רפאל מלול כדאי לשנן כבר מעכשיו. הזמיר שמסתמן כקול הבא במוזיקה החסידית, משגר סינגל בכורה אחכה, בדרך לאלבום בכורה מסקרן. בכך, מגיע לשיאו תהליך שהחל כעולל, רק בן שנתיים, כבר אז ניכרו עליו ניצני שירה ראשוניים, מאז הוא לא מפסיק לשיר.

    רפאל, יליד צרפת, עלה לארץ כילד עם הוריו, כשהאנטישמיות הרימה שם ראש. בגיל 15, התקבל לישיבת 'פחד יצחק' בירושלים, שר בכל הזדמנות והנעים בקולו לחבריו. שם, בין הסדרים ובין הזמנים זה קרה: רפאל גם החל להופיע באופן רשמי. הפריצה שלו התאפשרה בזכות חבר שהשאיל קלידים לנגינה בחופה בבית הכנסת הגדול בירושלים. רפאל שהיה "פנוי לשירה" בתקופת בין הזמנים, השתעשע במיקרופון בזמן שכולם עסוקים בהכנות לאירוע הגדול. מבלי ששם לב, התקבצו סביבו אורחים ממשפחת המחותנים שמינו אותו מיד להכניס את הזוג לחופה בשירתו המרגשת. מרגע זה, הפך רפאל לזמר פופולרי באירועים גדולים בברזיל, צרפת, שוויץ וכמובן – בארץ הקודש.

    רפאל התחתן והקים משפחה, הופיע ומופיע בכל העולם, אבל בקשות הקהל לחומרים מקוריים לא הרפו. כעת, בגיל 27 הוא נעתר, ויוצא לדרך מוזיקלית משלו. טובי המוזיקאים והמפיקים חוברים לרפאל במלאכת היצירה של אלבום הבכורה אותו הוא מסיים להקליט בימים אלו. לרגל הימים המיוחדים הוא מקדים את אחד הסנגלים הבאים אחכה, ומגיש אותו לציבור ברגשי כבוד. בשיר שכולו מסר עצמתי ומחזק, מצליח רפאל להרטיט את נימי הנפש ולהנגיש לחן וטקסט כהמנון חיזוק אקטואלי לימים בהם שוררת תבהלה וחוסר ודאות.

    כפי שניתן לשמוע, רפאל זכה ליכולות ווקאליות יוצאות דופן, המרגשות את השומעים כבר מהתו הראשון.

    רפאל טס לארה"ב לפגוש את המלחין איצי וולדנר. כך נוצר ניגון מרגש למילים שכתבה מירי ישראלי. ליהוק מדויק של אנשי מקצוע, והגשה מופלאה של רפאל יוצרים את להיט הדביקות הבא.

    קרדיטים:
    מילים: מרים ישראלי | לחן: איצי וולדנר | עיבוד והפקה מוזיקלית: יהודה גלילי | וידאו: יוני צור.

    מילים:
    "אני מאמין, עמוק בפנים
    שהנה זה קרב
    הרגע השמח לו חיכינו
    ובזמנים הכי קשים
    יש אמונה בלב
    עוד דמעה אחת קטנה וכבר זכינו
    אני מאמין כל השנים של צער ויגון
    שכל תפילה נוגעת בשמים
    ומתוך האש עוד נתעקש לשיר את הפזמון
    בביאת המשיח אני מאמין

    ואף על פי שיתמהמה
    עם כל זה אחכה בכל יום שיבוא
    אני מאמין

    אני מאמין עמוק בפנים שהנה זה קרב
    הרגע השמח לו חיכינו
    אשא עיני אל ההרים
    מביט למרחקים
    הנה זה בא זה מלך המשיח".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מאוד יפה וכדי מאוד לפרסם עוד שירים בסגנון זה כגון אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח ואף על פי שיתמנה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבא

    2. 1

      לא אע"פ שיתמנה אלא שיתמעמע, טעות קריטית…