מנהל החיידר שנדבק בקורונה: "כרגע אין מקרה הדבקה של תלמיד או מלמד"

    אסתי פלד No Comments on מנהל החיידר שנדבק בקורונה: "כרגע אין מקרה הדבקה של תלמיד או מלמד"

    הרב אברהם פינזל, מנהל ת"ת "חכמת שלמה, בירושלים בריאיון מיוחד למהדורה המרכזית לאחר שהתגלה כי הוא חולה קורונה, מסביר את ההחלטה להמשיך ללמד "בשביל להשבית תלמודי תורה צריכים את גדולי ישראל, שנחלקו ביניהם. בקו שלנו אמרנו: מי שמסתמך על מרן שר התורה יכול לבוא לחיידר"

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהל ת"ת "חכמת שלמה" הרב אברהם פינזל התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן לאחר שהתגלה כי הוא נדבק בנגיף הקורונה ומצבו קל מאוד, בפתח הריאיון עדכן הרב פינזל כי מצבו טוב. לדבריו, "הוא שמח שהוא נדבק ולא איש מאנשי הצוות או התלמידים". הרב פינזל הבהיר, "כרגע אין לנו מקרה של הדבקה ידוע בין אנשי הצוות ובין התלמידים".

    לאור הודעת הת"ת להורים כי על כל הילדים להיכנס לבידוד, מבהיר הרב פינזל הערב, "אני רוצה להבהיר מאז שנאסר לימוד בת"ת בסדר הרגיל, וההורים רצו לשלוח את הילדים לת"ת כפי שהורה מרן שר התורה, אנחנו המשכנו את הלימודים על פי הוראות משרד הבריאות של הרחקות וניקוי משטחים וכו. בכיתות הקטנות הפסקנו מיד את הלימודים לקטנים מכיוון שאינם מבינים את חומרת העניין".

    לטענתו, "אין כמעט תלמידים שהיו בקרבתי. אם נכנסתי לכיתה זה עד לחמש דקות, ובמרחק של 3 מטר מהתלמידים".

    על מנהלי הת"ת האחרים, "אני אמרתי שמי שלא מסוגל לעמוד בכללים שיואיל בטובו ויסגור". הרבפינזל הבהיר כי "מפורים כבר לא לחצתי יד לאיש. תמיד אמרתי לכולם לעמוד רחוק ממני. הסיכוי להידבק ממני הוא קלוש".

    על ההחלטה להמשיך את הלימודים "אני אומר שבשביל להשבית תלמודי תורה צריכים את גדולי ישראל, שנחלקו ביניהם. אנחנו בקו שלנו אמרנו מי שמסתמך על מרן שר התורה יכול לבוא לחיידר במתכונת החדשה. ומי שרבותיו אוסרים עליו, שיישאר בבית, העברנו להם שיעורים בקו המיוחד של החיידר".

    דעת תורה: "אני שאלתי שאלה פרטית לגביי החיידר שלי ההוראה של רבי חיים הוא אמר להמשיך ולא לחשוש. שאלתי על מלמד שיש לו סוכר והוא בקבוצת סיכון ורבי חיים ענה "שומר מצווה לא ידע דבר רע".

    הערת המערכת: ההודעה שקיבלו הורי הילדים בת"ת היום: "שלחנו כולנו את ילדינו לתלמוד תורה עד אתמול היום האחרון ללימודים. כעת מתברר שהמנהל הרב אברהם שלו' פינזל חולה קורונה מס' 3868

    על כל המלמדים והילדים בתלמוד תורה להיכנס לבידוד באופן מיידי למשך שבועיים ללא יוצא מן הכלל. מי שמרגיש בתסמיני הנגיף עליו להתקשר באופן מיידי למד"א ולהיבדק בקורונה

    רפואה שלמה ובשורות טובות".



    0 תגובות