הקורונה סגרה אתכם בבית עם הילדים? ופלים 'מן' יעשו לכם טוב על הלב!

    עפר גדנקן No Comments on הקורונה סגרה אתכם בבית עם הילדים? ופלים 'מן' יעשו לכם טוב על הלב!

    אנו נמצאים כעת בתקופה מאתגרת בה שוהים כולם בבתים במצב של דאגה וחוסר וודאות. בד בבד עלינו לספק תעסוקה לילדים ולנסות להכין את הבית לקראת החג הקרב ובא. חברת הופלים והעוגיות "מן", המובילה מזה שנים במגזר החרדי, מזמינה אתכם לכנס את הילדים סביב השולחן ולהכין לילדים ולכם כוסות שוקו חמים לצד ןפלים ועגיות בטעמים מגוונים. …

    11:43
    16.04.24
    חדשות קול חי No Comments on לראשונה בהיסטוריה: כשרות ועדת רבנים לסיב אופטי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אנו נמצאים כעת בתקופה מאתגרת בה שוהים כולם בבתים במצב של דאגה וחוסר וודאות. בד בבד עלינו לספק תעסוקה לילדים ולנסות להכין את הבית לקראת החג הקרב ובא.

    חברת הופלים והעוגיות "מן", המובילה מזה שנים במגזר החרדי, מזמינה אתכם לכנס את הילדים סביב השולחן ולהכין לילדים ולכם כוסות שוקו חמים לצד ןפלים ועגיות בטעמים מגוונים. כעת, כשכולם נינוחים, זה הזמן לסייע לילדים לדבר ולשתף בחששות ובפחדים, לנסות להפיגם ולהמתיק את האווירה בפסק זמן מתוק, משפחתי ומפנק.

    למן מבחר גדול של ופלים ועוגיות בטעמים עשירים, כולל מוצרים מחיטה מלאה ומוצרים ללא תוספת סוכר. כל המוצרים מיוצרים תחת הקפדה גבוהה על איכות חומרי הגלם, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס, ללא צבעי מאכל וללא כולסטרול.

    והטעם? רמה אחת מעל.

    בחברה נערכים בהתאם ועובדים במתכונת חירום תחת כל הנחיות משרד הבריאות עם תוספת שעות ייצור מידי יום על מנת לעמוד בביקוש הרב , ולוודא שלכולם יהיה ופלים ועוגיות משובחים גם בימים קשים אלה בבית

    בהשגחת הרב לנדא והרב שבח רוזנבלט שליט"א, להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות



    0 תגובות