מסתמן: ראש הממשלה נתניהו ייכנס לבידוד

    איתי גדסי 2 Comment on מסתמן: ראש הממשלה נתניהו ייכנס לבידוד

    הסיבה: יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים ששהתה בקרבתו נדבקה בנגיף

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu holds a press conference at the Prime Ministers office in Jerusalem on March 12, 2020. Photo by Olivier Fitoussi/Flash90 *** Local Caption *** ??? ?????? ?????? ?????? ?????? ????? צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסתמן: ראש הממשלה בנימין נתניהו ייכנס לבידוד בביתו למשך שבוע, כך מדווח עמית סגל. הסיבה בגינה נאלץ ראש הממשלה להיכנס לבידוד היא בגלל היועצת לענייני חרדים רבקה פאלוך שבעלה נדבק בנגיף הקורונה, נדבקה גם היא בנגיף. היועצת הייתה בסביבת ראש הממשלה בימים האחרונים היא שהתה במרחק מראש הממשלה לאחר שנחשדה כי נדבקה בנגיף.

    ראש הממשלה יעבור היום בדיקה לגילוי הנגיף.

    ממשרד הבריאות נמסר: בשעות אלה מתבצעת על ידי גורמי המקצוע במשרד הבריאות חקירה אפידמיולוגית לעובד בסביבת ראש הממשלה ולאחר מכן יועברו הנחיות מסודרות.

    ההערכה הראשונית היא כי אין צורך שרה"מ ישהה בבידוד כיוון שלא היה במגע קרוב עם החולה ולא קיים עמו פגישה. כמו כן, מבדיקה ראשונית השניים לא שהו יחד בחדר אחד בשבועיים האחרונים. החקירה האפידמיולוגית נמשכת.

    נדגיש כי בשבועות האחרונים מקפידים רה"מ וסביבתו על הקפדה יתרה של הנחיות משרד הבריאות, בליווי רופאו האישי, ומקיים את רוב הדיונים בשיחות וידאו ממעונו.

    ראש הממשלה וסביבתו יפעלו על פי הנחיות משרד הבריאות.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מלחיץץץץץץץץ!!!!!!!?????

    2. 1

      בס"ד
      עם ישראל הנפלאה יודעים להתאחד ברגעים קשים,הגאולה בפתח בע"ה יתברך , מי יודע כמה קב"ה חסך לנו מלחמות ואיומים במצב הנתון. רק אני הקטן מתחנן אליכם תתחזקו באמונה ודברו עם האבא , תתקרבו לתורה ותתפלו אל אבינו שבשמיים, לפני שיילקח מאיתנו כוח הבחירה. כל עוד שזה קיים תבחרו במלך מלכי המלכים. כי בקרוב כבר לא תהיה החלטה אלא מה שעשית כך תשאר עד השלמת הגאולה ומי יודע מה יכולת להשיג ולא עשית כך.בניהולו הישיר של אבא…עברנו את פרעה,נעבור גם את זה. לחיי משיח בן דוד.