בניגוד להוראות בד"ץ העדה: התקיימו מניינים צפופים המסוכנים לציבור

    איתי גדסי 11 Comment on בניגוד להוראות בד"ץ העדה: התקיימו מניינים צפופים המסוכנים לציבור

    גם לאחר פרסום הנחיות בד"ץ שהזהירו כי יש להישמע להוראות הרופאים במלואם ללא התחכמות, מניינים התקיימו בשכונה בצפיפות רבה תוך סיכון בריאות הציבור

    צילום: החדשות החמות
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שני) שוטרים פשטו על שוק מאה שערים, לאחר שהתקיימו במקום מנייני תפילה המוניים ללא שמירה על בריאות הציבור. דבר המהווה סכנת נפשות של ממש בהידבקות המונית בנגיף המסוכן במהלך השהייה יחד. השוטרים פיזרו את ההתקהלות המסוכנת.

    בד"ץ העדה החרדית פרסם הבוקר קול קורא חריף, אסור להתחכם כנגד דברי הרופאים. במכתב הובהר ברורות, "יש לשמור להוראות הרופאים וחלילה מלזלזל בחייו או בחיי אחרים בענין שיש בו אף ספק ספיקא של פיקוח נפש. איסור חמור להתחכם נגד הוראות הרופאים וחמירא סכנתא מאיסורא והוא פיקוח נפש וחב לאחריני. לעניין התפילה הכל שיהיה כפי ההוראות והכללים".

    קרדיט החדשות החמות:

    קול קורא של הבד"ץ העדה החרדית:



    11 תגובות

    מיין תגובות
    1. 11

      זוהי תוצאה של התחכמות שאין ביטול לדעת תורה תפילה זה דרבנן חילול השם זה דאווריתא תתעוררו יהודים יקרים נכון שיש הגזמה בעיניין הקורונה אבל על ספק פיקוח נפש מחללים את השבת הקדושה אפילו על יהודי אחד כ"ש במקרה הנ"ל

      1. מי אמר לך "שיש הגזמה"??? זו גרועה מהתחכמות!

    2. 9

      חולי נפש!!!!!!!!!!!!

    3. 8

      תפילתם תועבה !!!!!!!!!!

    4. 7

      אין שום הגזמה עם הקורונה. מוגזם זה שעד עכשיו בתי הכנסת היו פתוחים למרות שרבע מההידבקויות היו שם, ואנשים לא חשבו שגם אם פתוח לא הולכים כי זה מסוכן להם\לסביבתם. מוגזם זה שעד עכשיו יש אנשים הזויים שלא מפנימים שצריך להיות בבית ולא לעשות קניות. מוגזם זה אנשים שמסרבים בתוקף לשנות את שגרת החיים שלהם וממשיכים להתארח אצל ההורים ולסכן את חייהם כפשוטו רק כי זה נוח ולמי יש כח לקורונה הזאת. זה מה שמוגזם! פיקוח נפש דוחה שבת ודוחה הכל חוץ מ3 העברות החמורות, לא ברור ששיגרה ודאי שהוא דוחה? לא ברור שתקנת חכמים על מניין ודאי שהוא דוחה? מתי אנשים יתעוררו להבין שייש פה עניין רציני שדורש התייחסות רצינית ואחראית ולא משחקים של משטרה וקנסות?

    5. 5

      ילמדו רק בדרך קשה,עיינו ערך מנהל התלמוד תורה.

    6. 4

      ילמדו רק בדרך הקשה.(זה לא קללה)

    7. 3

      לומדים רק בדרך קשה.עיין לעיל…