המטפל אליקים ביננשטוק ובנו נתנאל זועקים: "רפאינו" • האזינו

    אשר גרייבר 1 Comment on המטפל אליקים ביננשטוק ובנו נתנאל זועקים: "רפאינו" • האזינו

    בעקבות הקורונה: המטפל אליקים ביננשטוק מוציא את הלחן שהולחן לפני הרבה שנים מהמגירה ומגיש את "רפאינו" בדואט מרגש עם בנו נתנאל, על העיבוד הופקד אהרל'ה נחשוני • האזינו

    12:27
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on איך מגיעים לפסח ברוגע: דיתי וינשטיין מגלה את הסודות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הקורונה: המטפל אליקים ביננשטוק מוציא את הלחן מהמגירה ומגיש את "רפאנו" בדואט מרגש עם בנו נתנאל!

    כבר קרוב לעשרים שנה שהמאבחן והמטפל אליקים ביננשטוק עוסק ברפוי ועזרה לאנשים. במסגרת זאת הוא פיתח את שיטת 'האימון השביעי' ואף הקים את 'מרכז EB' – להסמכת מטפלים, שבו הוא מלמד את שיטתו, בעקבות זאת, נתקל אליקים במאות סיפורים מצערים וקשים.

    לאליקים ביננשטוק ישנם לחנים רבים במגירה אשר רובם ככולם נכתבו לאחר שנחשף לאותם סיפורים. אחד מהם הולחן לפני מספר שנים באחד הלילות עת ישב עם עצמו לעשות סדר במחשבות אז נפלה לו ההשראה ללחן של השיר "רפאנו". מאז הוא מחפש כל מיני הזדמנויות להוציא אותו אך בכל פעם זה נדחה מסיבות כאלה ואחרות.

    כעת עם התפשטות נגיף הקורונה סבור ביננשטוק שזה בדיוק הזמן לתת זרקור לאותן מילים חשובות אותן אנו אומרים 3 פעמים ביום. בדיוק עכשיו כשההרגשה בכל קצוות העולם שאין באמת מקום להסתתר מעוצמת הגילוי, שרק אחד יכול לעזור להושיע ולרפא. בימים שגם מומחים גדולים מסתובבים חסרי ישע באין ממש מה להציע, כשכולם חווים את הפחד מהלא נודע, המילים הללו רלוונטיות מתמיד, כי רק הוא הקובע מה היה ומה יהיה, ואנו פונים אליו שישלח לנו את הריפוי היישר מכיסא הכבוד.

    אצל ביננשטוק המוזיקה היא חלק מחייו כבר הרבה שנים מאז היותו מתופף בעל שם עולמי לצד השירה והאלבום אותו הוציא בעבר, אך כיום מתמקד אליקים במתן טיפול ועזרה לאנשים והשיר הזה אף הוא מהווה נדבך חשוב מאותה עזרה.

    ל"רפאנו" צירף אליו אליקים את בנו נתנאל שמרגש בקולו הצלול ומטיב לבטא את פירוש המילות, לצד קולותיה המיוחדים של מקהלת 'שירה' מארה"ב, כשאת הכל עוטף עיבוד מלטף ונוגע ללב של המוזיקאי אהרל'ה נחשוני.

    מילים:
    רפאנו ה' ונרפא, הושיענו ונושעה, כי תהילתנו אתה, והעלה ארוכה ומרפא לכל תחלואינו, כי קל מלך רופא נאמן ורחמן אתה.

    קרדיטים:
    לחן: אליקים ביננשטוק | שירה: אליקים & נתנאל ביננשטוק | עיבוד והפקה מוזיקלית, פסנתר וסאונדים: אהרל'ה נחשוני | מיקס ומאסטרינג: יניב בלאס | ניהול והפקה: דוד אורנשטיין, ישראל הירשמן | צילום: אהרל'ה זנד, נתנאל ביננשטוק | גרפיקה ועריכת וידאו: נתנאל ביננשטוק.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא גם דאן 4 בקראטה