יו"ר ביקור חולים בלייקווד: "כל יום 60 נדבקים מפונים לבתי החולים"

    אסתי פלד No Comments on יו"ר ביקור חולים בלייקווד: "כל יום 60 נדבקים מפונים לבתי החולים"

    יהודה קסירר יו"ר ביקור חולים בלייקווד מספר על השבר הגדול בקהילות היהודיות בארה"ב, "אין מספיק מכשירי הנשמה לחולים, ישנם כאלו שצריכים ולא יקבלו בגלל המחסור" | "בכל 10 דק' יש קריאה לחולה בצוקה נשימתית או חום גבוה. רק בשבת האחרונה היו לנו 6 נפטרים" | "תתפללו עלינו אין כמו תפילה בא"י"

    תמונת אילוסטרצייה
    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יהודה קסירר יו"ר ביקור חולים בליקווד סיפר הערב (ראשון) בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על המצב בקהילות היהודיות בניו יורק בשל מגיפת הקורונה המתפשטת במהירות שיא בארה"ב, "בליקווד זה עכשיו רק התחיל. בכל יום בימים האחרונים, 50 60 אנשים רק בליקווד כל יום מפונים לבתי חולים", מספר יהודה ומוסיף, "רק משבת עברו 16 שעות ומעל 35 איש נשלחו לבית חולים. היה לנו בשבת 6 נפטרים מהקורונה".

    "במנהטן מדווחים כי כל בתי החולים צפופים לגמרי. בכל בית חולים יש אוהלים גדולים, הכניסו מיטות ומכונות הנשמה אין מספיק", מסביר יהודה על הבעייה הגדולה של המגיפה ומוסיף, "לצערינו מדברים שרוצים להוריד לאנשים מכונות הנשמה כי אין מספיק וחייבים להחליט למי לתת את המכונות".

    והמסר לתושבי ארץ ישראל: "אני רוצה לבקש מכל יהודי יש לכם זכות להיות בארץ ואני מבקר בארץ. יהודים בארץ הקודש לא מבינים את כוח התפילה שלהם. שכל אחד יתפלל על כלל היהודים בעולם".

    על התפילה במניין מספר יהודה ומעיד על עצמו, "אני לא פספסתי תפילה במניין מאז הבר מצווה שלי רק במקרים של פיקוח נפש. עכשיו הרבנים אומרים לנו להתפלל ביחידות וזה מה שאנחנו עושים כמצוות רבותינו".

    יהודה מבהיר בריאיון כי "מי שלא מבין שיראה את הטלפון שלי, אנשים מתקשרים אליי 24 שעות ביום, מה קורה עם בעלי? מה קורה עם אשתי? כולם דואגים. יש אנשים צעירים שכבר מונשמים. יש לנו מעל 15 איש בהנשמה", מספר יהודה ומוסיף, "אנשים אין להם מושג מה שקורה ברחוב. כל 10 דקות עוד אחד עם בעיות הנשמה וחום לא האמנו שנגיע למצב כזה קשה".

    הלוויה בקהילה היהודיות של חולה קורונה:



    0 תגובות