מהיום: השר דרעי יעמוד בראש התוכנית לבלימת הנגיף במגזר החרדי

    איתי גדסי 1 Comment on מהיום: השר דרעי יעמוד בראש התוכנית לבלימת הנגיף במגזר החרדי

    ראש הממשלה ושר הבריאות ביקשו משר הפנים דרעי, לעמוד בראש התוכנית שתבלום את התפשטות המגיפה במגזר החרדי והערבי, בדרכי פעולה ייחודיות למגזרים. המטרה: שמירה על הנחיות משרד הבריאות על ריחוק ובידוד במלואם, בקרב המגזר החרדי

    Shas party leader Aryeh Deri sits next to Prime Minister Benjamin Netanyahu as he speaks during a meeting with Right-wing bloc parties at the Kneeset, the Israeli parliament in Jerusalem on November 18, 2019. Photo by Hadas Parush/Flash90 *** Local Caption *** ???? ???? ?????? ????? ???? ??? ?????? ?????? ?????? ?????? ???? ???? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור התחלואה ההולכת ומזנקת בקרב בציבור החרדי, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן עשו הערכת מצב מחדש לגבי ההתמודדות עם האוכלוסיה החרדית ובלימת התפשטות הנגיף, וביקשו כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ייקח על עצמו את הטיפול באוכלוסיה החרדית.

    במכתב ששיגר היום (ראשון) יו"ר המל"ל מאיר בן שבת המתכלל את כלל המלחמה בקורונה, לשר הפנים, אריה דרעי, על דעת רה"מ ושר הבריאות, התבקש השר דרעי לשמש כפרויקטור שירכז את כל העבודה במגזר החרדי והערבי בטיפול משבר הקורונה, בשיתוף פעולה עם שאר הגורמים.

    השר דרעי נאות לבקשה וכבר היום אחר הצהריים נכנס לעובי הקורה בעבודת מטה נרחבת בכל התחומים הדרושים, כדי לסייע במאבק למניעת התפשטות הנגיף במגזרים אלו.

    בשעת אחר הצהריים סייר מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן וצמרת משרד הפנים בעיר בני ברק, יחד עם בכירי, עיריית בני ברק. כבר היום נפתח מרכז בידוד למבודדים בקמפוס חינוכי בבני ברק.

    בנוסף, הורה השר דרעי לחפש בדחיפות מרכז לחולי קורונה כדי להוציא אותם מריכוזי הערים. השר דרעי הוסיף כי בימים האחרונים מוציאים כל גדולי ישראל פסקי הלכה ודורשים להשמע להוראות משרד הבריאות. יש אף אישור של רבנים של מי שלא שומר על בידוד על לי הוראות משרד הבריאות, להוקיע אותו קשות ולדווח עליו לרשויות המוסמכות.

    המכתב לשר דרעי:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד לשר דרעי שתמיד תמיד דואג לציבור החרדי!!!!!!!!!!!