בימינה תוקפים את כוונת חלוקת התיקים: נתניהו: "פייק ניוז מוחלט"

    איתי גדסי No Comments on בימינה תוקפים את כוונת חלוקת התיקים: נתניהו: "פייק ניוז מוחלט"

    בליכוד מנסים להרגיע את חברי בלוק הימין והחרדים על רקע הדיווחים על חלוקת שלל התיקים חצי חצי עם כחול לבן. ראה"מ שוחח עם ראשי הבלוק

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu at a press conference about the coronavirus COVID-19, at the Prime Ministers office in Jerusalem on March 11, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ?????? ?????? ?????? ???? ????? ?? ??????? ?????? ????? ???? ???? ??????? צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד הדיווחים על חלוקת תיקים בין הליכוד לכחול לבן מתעדכנת ללא הרף, שרת המשפטים לשעבר תוקפת את הכוונה לכאורה של הליכוד להעביר את תיק המשפטים והביטחון לידי כחול לבן, "מסירת משרדי הביטחון והמשפטים לשמאל, פירושו שעבוד אידיאולוגי לשמאל והחרבה של כל המהפכה במשרד המשפטים ומאמץ ההסדרה שהובלנו ביו"ש בשנים האחרונות".

    מהליכוד נמסר על רקע הדיווחים על חלוקת תיקים: ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם כל ראשי המחנה הלאומי והבהיר להם ששימור המחנה הלאומי חשוב יותר מתמיד במהלך המאמצים להקמת ממשלת אחדות. ראש הממשלה הבהיר לראשי הסיעות כי פרסומים רבים בתקשורת בנושא המשא ומתן, לרבות חלוקת תפקידים, הם פייק ניוז מוחלט.

    בתוך כך, חברי הבית היהודי, המונים סגני ראשי ערים, ראשי סניפים וחברי המועצות השונות, הוציא קריאה היום (ראשון) לראש הממשלה על רקע ההתקדמות במו״מ הקואלציוני.

    במכתב שפרסמו הם אומרים כי "מפלגת הבית היהודי עומדת לצידך לאורך כל השנה וחצי האחרונה ללא עוררין. ההחלטה של הרב רפי פרץ שלא ללכת בשני ראשים הצילה בפועל 6 מנדטים. אנו קוראים לראש הממשלה מר בנימין נתניהו לעמוד בהבטחתו לשמירת תיק החינוך לשר הנוכחי, הרב רפי פרץ".



    0 תגובות