- רדיו קול חי - -

פלח שוק – צרכנות לקראת שבועות

isracart [1]לקראת חג השבועות מגישה 'ישראכרט' ללקוחותיה הטבה במסגרת שיתוף פעולה עם 'מאפיות אנג׳ל'. חברי תכנית "מגיע לך יותר!!" שירכשו את עוגת הגבינה של אנג׳ל המפורסמת, יקבלו עוגה נוספת זהה במתנה. כל מה שצריך לעשות זה להציג את כרטיס "מגיע לך יותר" של ישראכרט באחד מסניפי אנג'ל, לאסוף שני פסים חמים של עוגה, לגשת לקופה ולשלם באמצעות הכרטיס. המבצע התוקף בין התאריכים כ״ו אייר – ח׳ סיוון (למעט ערב החג מפאת העומס). המבצע מותנה בקנייה של 30 ₪ משאר מוצרי החנות.

shavuot_tadmit_205x305 [2]'תנובה' נערכת לקראת חג השבועות ומציגה מגוון חידושים, מבצעים ומתכונים לחג. כבכל שנה, גם השנה מפיצה 'תנובה' חוברת מתכונים לשבועות. "השנה, שילבנו בחוברת המתכונים לשבועות, טיפים ההופכים את המתכונים לבריאים יותר", אומרת ענת גרוס שון, מנהלת חטיבת העסקים והשיווק של תשלובת החלב. "בהתאם לתוכנית 'המצפן התזונתי' של תנובה ובמענה למגמה הגוברת של חשיבות אורח חיים בריא ותזונה נבונה, כוללת החוברת רעיונות לשדרוג בריא יותר למתכונים לצד טיפים לתזונה נבונה ביומיום".

קדמ שוקו תנובה 3 [3]במקביל, רבבות ילדים כבר טעמו את השוקו החדש של 'תנובה'. החברה ביצעה פעילות שטח שנועדה לאפשר לכמה שיותר ילדים לטעום ולהתרשם מהמשקה ובמשך שבועיים חולקו עשרות אלפי שקיות שוקו. בשעות הבוקר צוותים של דיילים חילקו את השקיות לילדים, כדי שיפתחו את היום עם שוקו מזין וטעים. גם בשעות אחה"צ חילקו דיילים את השוקו בגינות הציבוריות, לאימהות ולילדיהם. החברה מדגישה כי 'שוקו תנובה' הוא היחיד המתאפיין ב 96% חלב, 30% פחות תוספת סוכר, ביחס לכל שוקו מוכן אחר בשוק. ובנוסף, מועשר בסידן, מועשר בוויטמינים ודל לקטוז.

ft_0.5l_anavim [4]'קוקה-קולה ישראל' מרחיבה את סדרת 'Fuze-tea', מותג התה הקר הבינלאומי, ומשיקה טעם חדש- 'fuze-tea' בטעם ענבים. מדובר במשקה התה הקר הראשון בטעם ענבים, אשר זכה לציונים גבוהים במיוחד במבחני הטעימה. מהחברה נמסר כי 'fuze-tea' מופק מתמציות תה טבעיות עם נוגדי חימצון טבעיים ומשווק במגוון טעמים נוספים בהם: אפרסק, דיאט אפרסק, מנגו-אננס, לימון ואקזוטי ירוק המגיעים בבקבוקי ליטר וחצי, חצי ליטר ובקבוק זכוכית 330 מ"ל. גלי טאוב-שריג מנהלת שיווק ב'קוקה-קולה ישראל' מסרה: "מאז השקתו  של 'Fuze-tea' בישראל בספטמבר 2012, הצליח המותג לייצר סביבו עניין רב וקהל צרכנים נאמן. אנו ממשיכים להעצים את המותג ומצרפים לו טעם חדש,  ולראשונה תה קר בטעם ענבים, שיצטרף לסדרת הטעמים האהובה".

sano [5]

'סנו' משיקה את 'סנו סושי ניילון נצמד פלוס'. מ'סנו' נמסר כי בשונה ממוצרי ניילון אחרים, המוצר מתאים לשימוש במיקרוגל, ומאפשר גם חימום של מזון עטוף, למניעת ריחות ולכלוך בחלל המיקרוגל. עוד נמסר כי הניילון עשוי מפוליאתילן בצפיפות נמוכה, שקוף, נקי, וללא ריחות לוואי המיוצר ללא PVC, מה שמקנה לו יתרונות משמעותיים: הוא בריא יותר ואיכותי יותר. את 'סנו סושי ניילון נצמד פלוס' ניתן להשיג בגליל באורך 60 מטר, ובאריזת חיסכון- גליל באורך 150 מטר עם סכין חיתוך הזזה, והוא מאושר לשימוש ע"י בד"ץ העדה החרדית.

הרב יחיאל במברגר, וד''ר דוד מורל [6]

הרב יחיאל במברגר, וד"ר דוד מורל

במפגש שקיימו ד"ר דוד מורל מנהל תיאום מגזרים ב'מאוחדת' ומנהלי מרפאות 'מאוחדת' בחיפה עם רבני הקהילות החרדיות בעיר סוכם על הרחבת שיתוף הפעולה בין ציבור הרופאים ורבני הקהילות. מהקופה נמסר כי: "מאוחדת רואה בחיוב רב את שיתוף הפעולה בין עולם הרפואה ועולם הרבנות – דבר שהוכח מחקרית שמסייע לתהליך הטיפול והריפוי של החולים". המפגש עם הרבנים התקיים במלאת 7 שנים לפעילויות מאוחדת במגזר החרדי בחיפה לדיווח, לקבלת עצה ותושייה וברכה על העתיד.