מספר הנפטרים עלה ל-15; האזינו לחולה מארה"ב שמתחנן התפללו עליי

    שלמה ריזל 2 Comment on מספר הנפטרים עלה ל-15; האזינו לחולה מארה"ב שמתחנן התפללו עליי

    באתר של בית החולים איכילוב מציעים בדיקה מהירה לתסמינים של המגיפה

    Chevra Kadisha workers wearing protective clothes, carry the body of a patient died from complications of Coronavirus (COVID-19) infection, at the Shamgar Funeral Home in Jerusalem on March 29, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ?????? ????? ???? ????? ??????? ?????? ????? ??? ??? צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מגיפת הקורונה מתפשטת: עלה ל15 נפטרי הקורונה בישראל:רוזה שרמן ארבל ז"ל, בת 94 מתה מקורונה במרכז הרפואי שערי צדק. היא אושפזה לפני 6 ימים במחלקה המבודדת במצב קשה מאוד, הבוקר חלה הידרדרות במצבה והרופאים נאלצו לקבוע את מותה.

    המגיפה בארה"ב מפילה חללים רבים: מרדכי זאב הלבארשטאם ז"ל בן 42 חסיד באבוב מבארא פארק. בהקלטה של ערב שבת הוא מתחנן שהוא כבר לא יכול יותר ותתפללו עליו.

    האזינו:

    צילום: פלאש 90

    במצפה רמון יש בהלה גדולה בעקבות מספר גדול של נדבקים. התושבים מדברים על עשרות שקיבלו תשובה חיובית – מקור הנדבקים הוא בחולה ששהה במסיבת פורים ביישוב וגרם להדבקה המונית.

    המסר בציבור החרדי: בעקבות התפשטות נגיף הקורונה וקריאה חריפה של גדול הדור מרן הרב ר׳ חיים קנייבסקי שליטא יצאו מתנדבי זק״א בשכונות החרדיות להכריז את ההנחיות של הרב עקב מצב החירום ובהוראת מרן שר התורה אין להתפלל במנין ואין ללמוד בבתי כנסיות כל העובר על הוראות הרופאים של משרד הבריאות מוגדר כרודף וחובה למוסרו.

    בתוך כך, באתר אינטרנט של איכילוב מציעים בדיקה מהירה לסימפטומים לקורונה. הבדיקה מבוצעת על ידי בוט הבריאות של מייקרוסופט והיא מבוססת בינה מלאכותית וענן.

    המערכת החדשנית נותנת מענה לשאלות בנושא קורונה ויכולה להעריך באמצעות שיחת צ'אט קצרה את מצב הפונה לפי תיאור סימפטומים וגורמי סיכון ולהציע את הפעולות הבאות בהתאם – המשך מעקב אחר התפתחות הסימפטומים, פנייה למד"א, פנייה לקופת חולים או הגעה למיון.

    לביצוע בדיקה: https://bit.ly/CoronavirusSelfchecker



    2 תגובות

    מיין תגובות