לראות ולהזדעזע: בבורו פארק אין מקום להניח את גופות הנפטרים בכבוד

    שלמה ריזל 13 Comment on לראות ולהזדעזע: בבורו פארק אין מקום להניח את גופות הנפטרים בכבוד

    מנחם בלום מח"ק 'שומרי הדת' בבורו פארק אומר בהודעה מצמררת: "כיוון שאנו מלאים בנפטרים אין מספיק נהגים להוציא נפטרים לבית הקברות. אני צריך מתנדבים | האזינו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מגיפת הקורונה בעולם: מספר הקורבנות בנגיפה מטפסים כל העת בריכוזים החרדים בארה"ב ובעולם. בריכוזים החרדיים קצת קיבלו באדישות את ההנחיות הזהירות מהנגיף בהתחלה, ואט אט המסר נקלט ומובן ברובו של הציבור. אך חייבים לפקוח עין על מה שקורה אצל אחינו בגולה וללמוד לקח אצלינו. מספר הנפטרים ממשיכים לזנק והחברא קדישא בריכוזים החרדים  לא עומדת בעומס ה"י.

    מנחם בלום מח"ק 'שומרי הדת' בבורו פארק אומר בהודעה מצמררת: "כיוון שאנו מלאים בנפטרים אין מספיק נהגים להוציא נפטרים לבית הקברות. אני צריך מתנדבים שיתייצבו היום (ראשון) בחסד של אמת או בתשלום. מי שיש לו מיני וואן ומוכן לקחת נפטר לבית הקברות בבקשה בבקשה שלחו לי הודעה"

    האזינו:

    בתוך כך, הבוקר (ראשון) המשטרה עצרה לחקירה 7 מתפללים במודיעין עילית לאחר שקיימו תפילה במקום סגור ומעל 10 איש דבר המהווה סכנה בריאותית לציבור. השוטרים כרזו מספר פעמיים והורו למתפללים להתפזר, אך אלו המשיכו בתפילתם והתעלמו מקריאות השוטרים. כוח שוטרים נוסף שהוזעק למקום עיכב לחקירה 7 מתפללים שסירבו להתפנות ופיזר את השאר.

    בתום החקירה, 5 מתפללים קיבלו דוח של 5000 שח כל אחד. המתפלל השישי היה קטין. והמתפלל השביעי לא היה שייך לקבוצה המדוברת.

    נפטרת נוספת במעייני הישועה: פרופ׳ מרדכי רביד המנהל הרפואי של המרכז הרפואי מעייני הישועה מעדכן כי לפני זמן קצר נפטרה גברת בשנות התשעים לחייה לאחר שהובחנה שנדבקה מנגיף הקורונה. הגב׳ סבלה ממחלות רקע נוספים. אנו משתתפים בצער המשפחה.

    בתוך כך, היום התגלה כי עוד 2 בחורים מישיבת 'תורה בתפארתה' התגלו כחולי קורונה.

    על מנת להבין את גודל המגיפה המתפשטת בארץ ובעולם, צפו בוידאו מצמרר מבית ההלוויות בבורו פארק. שם מתברר כבר אין מקום להניח את הגופות בכבוד ומניחים אותם על הרצפה.



    13 תגובות

    מיין תגובות
    1. 13

      : אני לא חושב שצריך בשביל לאורר את הציבור לשים סרטים שיקרים המתים הם בובות מכיון שבסרט האנשים לא הולכים עם מגן כנדרש גם וידאו כזה הוא לא חוקי וגם אין כל כך הרבה מתים בבת אחת אבל לעורר תמיד טוב

      1. דע לך שזה אמת לאמיתה.לכבוד מערכת דרשו!
        ובזה בעה"ח הכ"ד המצפה לישועתן של ישראל בב"א הק' א. מ.

    2. 12

      זה מזעזע במצב כעת זה יכול להכניס אנשים לחרדה ורק מהחרדה הם יכנסו למצב של פיקוח נפש,
      נא להוריד מודעה זו מיד

    3. 10

      בשביל מה אתם מראים את זה לא כדאי להשאיר את התקשורת החרדית נקיה מדברים כאלה?

    4. 7

      אנשים צריכים להבין שזה לא משחק ואם נמשיל בשאננות שלנו זה בסוף יהיה המצב גם אצלנו אין ברירה חייבים לזעזע עם כל הכאב שבדדבר

    5. 4

      לבכות פשוט לבכות
      אחים יקרים
      'אין כוחנו אלא בפינו' לבכות ולהתפלל – בבקשה!!!!

    6. 3

      השפן הנורמלי :מזעזע ממש