האירוע החריג בשומרון; כוכבי: "אירוע טרור חמור"

    קובי פינקלר No Comments on האירוע החריג בשומרון; כוכבי: "אירוע טרור חמור"

    רמטכ"ל הצבא התייחס הבוקר לאירוע הטרור החריג שבוצע בשומרון הלילה וגינה את המעשה בכל תוקף: "אירוע טרור חמור ביותר, המבטא פגיעה באושיות המדינה וחתירה תחת מוסדותיה"

    כוכבי צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רמטכ"ל הצבא, רא"ל אביב כוכבי התייחס הבוקר (שישי) לאירוע הטרור לעבר לוחמי משמר הגבול הלילה (בין חמישי לשני) בשומרון וגינה את התקרית בכל תוקף: "השלכת בקבוקי התבערה לעבר כוחות ביטחון הממלאים את משימתם להגנה על אזרחי ישראל היא אירוע טרור חמור ביותר, המבטא פגיעה באושיות המדינה וחתירה תחת מוסדותיה. יש לגנותו ולהוקיע את מבצעיו בכל פה ולוודא את העמדתם לדין" אמר כוכבי.

    הרמטכ"ל הוסיף: "נמשיך לפעול במלוא החומרה הנדרשת, תוך שילוב זרועות עם רשויות האכיפה והחוק, נגד הפשיעה שהפכה טרור, על כל ביטוייה, המהווה פוטנציאל להסלמה בגזרה". עוד אמר: "אני מבקש לחזק את לוחמי מערכת הביטחון העומדים על משמרם וימשיכו לעשות זאת במקצועיות ובמסירות".

    מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן אמר: "בזמן שמדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים רבים ובהם נגיף הקורונה, בוחר נוער עברייני בגבעת 'קומי אורי' בדרך הטרור ומיידה בקבוקי תבערה לעבר כוחות משמר הגבול שהיו במשימה בטחונית ביישוב. מדובר באירוע חמור ביותר שהיה יכול להיגמר בפגיעה בנפש".

    פדן מסר גם, כי "נפעל באופן נחרץ מול אותם העבריינים. אני מגנה בתוקף אלימות מכל סוג כלפי אזרחים, שוטרים וחיילים ומחזק את ידיהם של לוחמי משמר הגבול".



    0 תגובות