תקפידו; למדנו בדרך הקשה

    שרגא מנדלוביץ' 1 Comment on תקפידו; למדנו בדרך הקשה

    שרגא מנדלוביץ, תושב ניו יורק – העיר בארה"ב בה הכה קשות נגיף הקורונה ושרבים מתושביה נדבקו בנגיף, פונה לתושבי ישראל בקריאה לשמור על הנחיות משרד הבריאות ולמנוע את הידרדרות המצב

    ניו יורק
    ניו יורק צילום: Bat sheva shotland
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סוכן הנסיעות שרגא מנדלוביץ', מבכירי מאזיני קול חי בניו יורק, כותב מדם ליבו: "כותב לכם בדמעות מניו יורק: הגיע הזמן להתעורר", כותב מנדלוביץ "לפני שבועיים שמענו שהקורונה בדרך לפה, וזה לא באמת נכנס אלינו לראש, הקורונה פה! הווירוס לא באמת מתחשב בהודעות שרצות ברשת, והוא מסוכן מאוד, כן, גם לצעירים", מדגיש ומביא כדגומה "שכן יקר בן 39, היה בריא לגמרי עד לפני שבוע, כבר לא איתנו היום", כותב בצער רב ובכאב עצום.

    מנדלוביץ מוסיף ומספר בכאב כי "אין בית אשר אין שם חולה קורונה, ואני לגמרי לא מגזים, המספרים הרשמיים הם רק מאנשים 'שנבדקו'. אז יש לי נתון מעניין בשבילכם, קשה מאוד לקבל פה בדיקות, נרשמתי לפני 3 ימים, ואפילו עוד לא חזרו אלי (וכשיחזרו אלי צפויים להגיד לי שלא מאשרים לי בדיקה כי אני ב"ה צעיר ובריא) עד עכשיו".

    "לרוב הצעירים לא מאשרים בדיקות, כי זה לא משנה אם יצאת חיובי או שלילי, כל זמן שהמצב לא 'קריטי ממש', גם ככה תישאר בבית בבידוד", חושף מנדלוביץ "אז המספרים המפחידים והגבוהים האלה, זה אפילו לא חצי מהמספר האמיתי(!). בבקשה מכם, תקחו את זה ברצינות! תחסכו את זה מעצמכם! אתם לא עושים 'טובה' למשרד הבריאות", מתחנן תוQשבי ניו יורק.

    "אתם עושים טובה לעצמכם, למשפחתכם, ולחברים שלכם, תשמרו על כללי הבטיחות, כי זה ההשתדלות המינימלית שלכם! תאמינו לנו, למדנו את זה בדרך הקשה", כותב מנדלוביץ.

    לסיום, הוא אומר: "אבל אל תיכנסו לפאניקה כמובן, נעבור את זה בסוף בעזרת השם, רוב הצעירים באמת מסוגלים להתמודד עם זה, ולצאת מזה בחיים, אבל תאמינו לי, זה ממש ממש לא נעים, וממש לא כיף", חותם מנדלוביץ.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני באמת מכיר בברוקלין ובלייקווד ובמונסי מאות מאות שיש להם את כל התסמינים. אבל בכל מקרה לא מאשרים להם בדיקה כי הם צעירים ולכן הם לא נכללים בכלל בסטטיסטיקה.