לפיד: "בני גנץ נכנע היום ללא קרב"; יעלון: "החלטה בלתי מובנת ומאכזבת"

    איתי גדסי 5 Comment on לפיד: "בני גנץ נכנע היום ללא קרב"; יעלון: "החלטה בלתי מובנת ומאכזבת"

    חברי ה'קוקפיט', ראשי מפלגת כחול לבן שהתפרקה – חברי הכנסת יאיר לפיד ומשה בוגי יעלון תקפו הערב בחריפות את מהלכיו של גנץ. לפיד: "מה שמוקם היום אינה ממשלת אחדות ולא ממשלת חירום. זו עוד ממשלה של נתניהו. בני גנץ נכנע היום ללא קרב". יעלון: "אי אפשר להיות שותפים לניצול המגפה כדי להימלט מספסל הנאשמים"

    צילום: אלעד גוטמן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהצהרה לתקשורת שמסרו הערב (חמישי), תקפו חברי הכנסת יאיר לפיד ומשה יעלון, ראשי יש עתיד ותל"ם, את מהלכיו של יו"ר חוסן לישראל בני גנץ ואת כוונתו להצטרף לממשלה בראשות נתניהו.

    לפיד: "מה שמוקם היום אינה ממשלת אחדות ולא ממשלת חירום. זו עוד ממשלה של נתניהו. בני גנץ נכנע היום ללא קרב, וזחל לממשלתו של נתניהו. גנץ הצטרף לבלוק הקיצוני-חרדי. אנחנו נעזור בכל החלטה שתסייע למערכת הבריאות במשבר הקורונה. נסייע להחזיר את הכלכלה למסלול. אנחנו נשגיח על הממשלה בשבע עיניים".

    יעלון: "לצערי החלטתו של חה"כ בני גנץ להיכנס לממשלתו של בנימין נתניהו, שמסמל את כל מה שאנחנו מתנגדים לו ומבקרים אותו, בדרך בה נעשית, בימים בהם נרמסת כל נורמה על ידו – בלתי מובנת ומאכזבת".

    "ברור שלנוכח המגפה הנוראה, כולנו צריכים להתגייס, כדי להילחם בה, בין אם מהקואליציה או מהאופוזיציה, אנחנו מחוייבים לכך", סייג יעלון את דבריו. "אך אי אפשר להיות שותפים לניצול המגפה כדי להימלט מספסל הנאשמים, לנסות ולשתק את הכנסת, לא לציית לפסיקות בג"צ ועוד".

    "לפיכך, לא נותרה בידי יאיר ובידיי ברירה, אלא להכריז על הליכה משותפת כסיעה שתלחם כנגד כל התופעות השליליות האלה מהאופוזיציה", הצהיר יעלון.



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      בימים בהם מתים אנשים… רמסתם כל נורמה של אנושיות. תתביישו לפידיון.

    2. 4

      אם אוהבים כמו יאיר לפיד כבר לא צריך שונאים…

    3. 3

      תם זמנך ודל וחברך ליברמן. העם חי בשלום בלי בעיה בין אם דתים בין אם לא דתים. לכו לחפש תאווה לשלטון ושנאה לאחר בפרוסדור הכנסת. בבחירות הבאות לא בטוח שמישהו ישתכל עליכם.

    4. 2

      הקב"ה העניש את שונאי השבת!!!!!

    5. 1

      איסתרא בלגינא קיש קיש קריא
      חדלי אישים
      עצוב ומחלחל לראות את חוסר האחריות והמנהיגות של אנשים שהיו שרי הבטחון והאוצר של מדינת ישראל
      בושה וחרפה
      ובעז"ה הקב"ה ישיב לכם כגמולכם, ותאכלו את הדייסה שהכנתם לעצמכם בבחירות הבאות שאף אחד לא יעבור את אחוז החסימה
      הזוי איך שהשנאה מקלקלת את השורה
      מטומטמים לכו הביתה