ברוב של 74 ח"כים: בני גנץ יו"ר הכנסת

    איתי גדסי 10 Comment on ברוב של 74 ח"כים: בני גנץ יו"ר הכנסת

    יו"ר חוסן לישראל בני גנץ נבחר ברוב של 74 חברי כנסת לתפקיד יו"ר הכנסת ה-23. על פי הפרסומים, גנץ מתכוון להצטרף לממשלה בראשות נתניהו בעקבות משבר הקורונה הפוקד את ישראל

    Head of Blue and White party Benny Gantz speaks during a Blue and White party conference in Netanya on February 5, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ??? ??? ????? ???????? ?????? ????? צילום: פלאש90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר חוסן לישראל ח"כ בני גנץ נבחר לתפקיד יו"ר הכנסת ה-23 ברוב של 74 חברי כנסת. 18 חברי כנסת הצביע נגד והשאר לא נכחו במליאה.

    כזכור, מוקדם יותר היום התעמתו ראשי כחול לבן בני גנץ ויאיר לפיד בשאלת זהות יו"ר הכנסת הבא. יו"ר יש עתיד ביקש למנות את חבר מפלגתו מאיר וכהן ואילו יו"ר חוסן לישראל ביקש להתמנות לתפקיד בעצמו, ככל הנראה במטרה לסייע לראש הממשלה נתניהו – שעל פי הדיווחים העביר מסר לגנץ: אם מאיר כהן נבחר לראשות הכנסת נפסיק את המגעים לאחדות ונלך לבחירות מיד לאחר משבר הקורונה.

    כפי שדווח לפני שעה קלה, כוונתו של גנץ להצטרף לממשלה בראשות נתניהו ולהיבחר לתפקיד יו"ר הכנסת פירקה סופית את רשימת כחול לבן וראשי תל"ם ויש עתיד ביקשו להתפצל.

    כעת, על פי הפרסומים מתכוון יו"ר 'חוסן לישראל' להצטרף לממשלת אחדות-חירום בראשות נתניהו. גנץ צפוי לקבל תפקידים בכירים ביותר.



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      סוף סוף הוא עשה את הדבר הנכון!!!

    2. 9

      כבר עובדים במערכת המשפט ואנשי השמאל לתפור לבני גנץ כתב אישום…ככה זה מי שלא הולך איתם..או הולך עם ביבי..

      1. חברה הכל הקדוש ברוך הוא כן טוב לא טוב תגידי תודה ושתקו תגידו תודה ושתקו כל השאר פוליטיקה זולה אבל תכלס ניצחון אין כמו משה ליאון

      2. תכלס אתה צודק 100% עכשיו תופרים לו תיק אבל גם חליפה

      3. ההוכחה הכי גדולה שבית המשפט הוא שולט פה במדינה..חייב שופטים אחרים בושה למדינת ישראל..מדינת בגץ..

    3. 8

      נס ראשון וגלוי בחודש ניסן!!! מי חשב שאין השגחה. איך בני גנץ התפטר מ-2 קליפות שלא מענין אותם מעם ישראל הקדוש אלא רק שליטה ומלכות. אותי לימדו איך מזהים ערב רב- הוא רוצה שליטה ופרסום ואפילו מקיים תורה בגלוי, כוונתו הפנימית הוא בשביל עצמו בלבד או מבטל תורה אמיתית לעומת תורה רגילה ופשוטה ואז מחליש את עם ישראל כמו קליפת עמלק. תחילת גאולותינו. תתחזקו בפיתום הקטורת בכוונות ולר צריך להיות מקובלים בשביל זה. במיוחד לעדות אשכנז שלא נוהגים בה כלל וחבל. כי זהו הסוד הגדול ביותר שקיבל משה רבנו מהשטן בכבודו ובעצמו כאשר יש מגפה.בהצלחה לכל עם ישראל.

      1. מה רצית? שנלך לבחירות רביעיות, חמישיות…..
        טוב מאוד! סוף סוף הוא קיבל שכל! בקרוב אצלך

      2. למה כשהוא הסכים ללכת עם המשותפת הוא לא בוגד

    4. 6

      פתאום גנץ לא מגמגם