החודש אין צורך להגיע לדואר – בנק הדואר מגיע אליכם

    עפר גדנקן 2 Comment on החודש אין צורך להגיע לדואר – בנק הדואר מגיע אליכם

    בשורה למקבלי קצבאות הביטוח הלאומי בבנק הדואר:
    הביטוח הלאומי והמשרד לשוויון חברתי יאפשרו לעשרות אלפי אזרחים ותיקים מקבלי קצבאות בבנק הדואר לקבל כרטיס נטען של מאסטרקארד ולהטעין מרחוק את הקצבה.
    בנוסף: ניתן יהיה למשוך בכל מכשיר כספומט עד 4,000 שקל במזומן ביום, באמצעות הכרטיס הנטען של בנק הדואר

    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת דואר ישראל יוצאת היום (ה') בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם הביטוח הלאומי והמשרד לשוויון חברתי, במסגרתו החודש יועברו קצבאות הביטוח הלאומי לעשרות אלפי אזרחים ותיקים, בעלי חשבון בבנק הדואר, באמצעות כרטיס נטען של מאסטרקארד, שיגיע אליהם עד הבית ללא עלות. המהלך אשר אושר על ידי משרד התקשורת, יאפשר לאזרחים ותיקים, שחלקם נמצאים באוכלוסיית סיכון ומנועים בימים אלה לצאת מבתיהם, לקבל את הקצבה אליהם. חלוקת הכרטיסים תחל היום ותימשך בימים הקרובים. יש לציין עוד שסניפי הדואר מחר יום ו' יהיו סגורים, והציבור מתבקש לא להגיע מחר. חלוקת כלל הקצבאות תתבצע ביום א' הקרוב 29/3. ביום זה יתוגברו סניפי הדואר ויהיו פתוחים עד השעה 18:00. ניתן לקבל את הקצבאות גם בימים שלאחר מכן.

    ח"כ גילה גמליאל, השרה לשוויון חברתי, אמרה "האזרחים הוותיקים הם הרגישים ביותר בפני נגיף הקורונה. המשרד לשוויון חברתי מוביל מהלכים כדי להקל עליהם ולהנגיש בעבורם את כל השירותים החיוניים עד הבית, כדי שלא יסכנו ביציאה למרחב הציבורי. המהלך שאושר היום משמעותי ובטוחה שיסייע לאזרחים הוותיקים בתקופה זו".

    שר התקשורת, ח"כ דוד אמסלם, אמר "לחברת הדואר תפקיד חשוב ומשמעותי בימים אלו של מגיפת הקורונה, והשירות הזה שמוענק לאוכלוסיה המבוגרת נחוץ, חיוני ובעיקר מקל עליהם בתקופה הסבוכה הזו.

    זה בהחלט המעט שאנו יכולים לעשות עבור דור המייסדים, במיוחד בתקופה רגישה, בעיקר מכיוון שדווקא אוכלוסיה זו היא בקבוצת הסיכון ונאלצת להסתגר בביתה."

    מאיר שפיגלר, מנכ"ל הביטוח הלאומי אמר "משבר הקורונה מעמיד בפנינו אתגרים חדשים ולא צפויים, ועלינו להתמודד עימם ביצירתיות ויעילות. בהתאם למדיניותו של שר הרווחה, ח"כ אופיר אקוניס, אנו מתחייבים להעניק את מלוא הזכויות לאזרחים הוותיקים מבלי שיצטרכו להתנייד לבנק ולסכן את בריאותם, כאשר הכסף יגיע ישירות לביתם. שיתוף פעולה עם בנק הדואר והמשרד לשוויון חברתי מהווה מנוף תפעולי, רב מערכתי המאפשר לשפר את איכות השירות וזמינותו".

    לדברי אבי בלו, מנהל בנק הדואר, "בנק הדואר הוא הגורם המרכזי שמשרת בימים אלו באופן פרונטלי קהילה שלמה של קשישים ולקוחות שאינם משתמשים כבשגרה באמצעים דיגיטליים וזאת באמצעות מאות סניפי הדואר הפזורים ברחבי הארץ. מתוך הבנת מורכבות המצב, הוחלט לייצר פתרון פשוט שיאפשר לקהילה זו לקבל את הקצבאות במהירות וללא סיכונים מיותרים". בלו בירך את שיתוף הפעולה המהיר מול הביטוח הלאומי והמשרד לשוויון חברתי, שנרתמו ליוזמה על מנת להקל על הלקוחות לפני חג הפסח.

    הכרטיס הנטען שיימסר למקבלי הקצבאות הוותיקים באמצעות בנק הדואר הוא כרטיס "משולם מראש" (pre-paid) מבית מאסטרקארד. הכרטיס יגיע לבתי הלקוחות או לבתי האבות במעטפה מאובטחת באמצעות דואר שליחים על בסיס רשימה מוגדרת מראש. הלקוחות יקבלו במקביל מסרונים עם הודעה בנושא, ועם קבלת הכרטיסים יוזמנו להתקשר למוקד בנק הדואר בטלפון 076-8871190 לאימות הפרטים, ולאישור העברת התשלום לכרטיס שברשותם. הנפקת הכרטיס, מסירתו וטעינת הקצבה יתבצעו ללא עלות וללא עמלות. הכרטיס מאפשר טעינה עד 20 אלף שקל, וכן משיכת מזומן בכל כספומט עד גובה 4,000 שקל ביום, וביצוע רכישות בכל בתי העסק בישראל המכבדים כרטיס מסטרקארד וכן בעסקאות טלפון ואינטרנט, שהפכו להכרחיות בימים אילו. תוקף הכרטיס חמש שנים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה יעשו אותם קשישים שאין ברשותם פלאפון עם יכולת לקבל מסרונים??? הכפפה לרשותכם!!! לפחות לקבל הודעה טלפונית!!

    2. 1

      אני מתגוררת בדיור מוגן. ואשמח לקבל כרטיס. תודה.