- רדיו קול חי - -

מתאמי קשרי הקהילה של מכבי ממשיכים להעניק שירות

כלל מתאמי קשרי הקהילה של מכבי שירותי בריאות בכל רחבי הארץ, ממשיכים גם בימים מורכבים אלו לסייע לפניות הציבור בכל הקשור להתמודדות הציבור עם התפשטות נגיף הקורונה, כמו לייעוץ והכוונה במכלול התחומים הרפואיים שחברי מכבי שירותי בריאות נדרשים לכך בחירום כבשגרה. מתאמי קשרי הקהילה של מכבי מקבלים בכל יום אלפי פניות, ופועלים ללא לאות לרווחת חברי מכבי, כאשר הם מעניקים במסירות רבה ייעוץ והפנייה לאנשי המקצוע השונים.

לצד הכוונה בכל הקשור לשירותי הבריאות שניתנים גם בימים אלו על פי הוראות משרד הבריאות, מסייעים מתאמי קשרי הקהילה בהכוונת חברי מכבי והנגשתם לשירות מענה הרופא הטלפוני הייחודי שהוקם במיוחד לימים אלו, בו מעניקים 1,500 רופאי משפחה ורופאי ילדים שירות רפואי מלא לחברי מכבי. השירות הייחודי מותאם לכלל חברי מכבי, וניתן באמצעות מוקד "מכבי ללא הפסקה" בטלפון *3555 או במערכות המקוונות המותאמות.

בתדרוך שערך בשבוע החולף מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי הרב משה שלזינגר, לכלל המתאמים, הוצגו בפניהם מכלול ההתאמות הנדרשות של מכבי בכל הקשור לסוגיית הקורונה, ובהם מהלך האשפוז הביתי, מערך הבדיקות מחשש להידבקות בנגיף וההוראות ההלכתיות השונות שקיבלו גדולי ישראל בימים האחרונים בכל הקשור להמשך הפעילות גם בשבת קודש הקרובה.

מתאמי קשרי הקהילה של מכבי, אשר גדולי ישראל שליט"א כבר התבטאו כי הם בבחינת "שליחי עמך בית ישראל". בכל ימות השנה מעניקים מתאמי קשרי הקהילה שירות לחברי מכבי בכל מקום ומקום, כאשר לצד זאת הם שומרים על הקשר האיתן שבין מכבי שירותי בריאות לרבני הקהילות השונות בישראל.

לדברי מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי הרב משה שלזינגר: "מתאמי קשרי הקהילה שלנו נמצאים בכל יישוב ויישוב ובכל ריכוז חרדי בארץ, ומהווים 'חוד החנית' שלנו ברחוב החרדי. גם בימים טרופים אלו הם משרתים את הציבור נאמנה וביתר שאת, תוך הטמעת היוזמות השונות של מכבי שירותי בריאות הנוגעות לקורונה, ועל כך הוקרתינו ותודתנו. מתאמי קשרי הקהילה ימשיכו לעמוד לימין ציבור בעת חירום כבעת שגרה".