מספר הנדבקים עלה ל-2495; סימן טוב: "בשבוע נהיה עם 200 חולים קשה"

    איתי גדסי 1 Comment on מספר הנדבקים עלה ל-2495; סימן טוב: "בשבוע נהיה עם 200 חולים קשה"

    מנכ"ל משרד הבריאות אמר בוועדת הכנסת "אנחנו מכוונים את ההיערכות והאסטרטגיה ליכולת לטפל בחולים הקשים"

    Magen David Adom workers wearing protective clothing, as a preventive measure against the coronavirus evacuating a woman with suspicion for Coronavirus at Shaare Zedek Medical Center in Jerusalem, March 24, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ?? ???? ???? ???? ??? ?????? ??? ????? ???? ???? ??? ??? ????? ???? ??? ????? ???? ???? ????? ?????? ????? ????? ???? ?????? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד הבריאות מפרסם הבוקר (חמישי) את נתוני נדבקי הקורונה נכון לעכשיו. מספר הנדבקים עלה ל-2495. מדובר בעלייה חדה של כמות הנדבקים – 495 נדבקים חדשים ביום. ישנה עלייה מטרידה בחולים הנמצאים במצב קשה והוא עומד על 41 חולים. בנוסף 68 מהנדבקים נמצאים במצב בינוני. עד כה נפטרו 5 בני אדם מסיבוכי הקורונה.

    מספר המחלימים מהנגיף עומד כעת על 66 בני אדם. 2315 נדבקים נמצאים במצב קל.

     

    מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב העריך בוועדת הכנסת כי "בתוך שבוע נהיה עם כ-200 חולים קשים. המטרה שלנו היא לכבוש את התחלואה ולהגיע למצב שאחרי חג הפסח נוכל לקחת קצת סיכונים".

    סימן טוב מיקד את הסיכון במגיפה, "מספר שחושב לשים לב אליו- מספר החולים הקשים ועל קצב העלייה במספר החולים הקשים. אני מעריך שבתוך שבוע נהיה עם כ-200 חולים קשים ואנחנו מכוונים את ההיערכות והאסטרטגיה ליכולת לטפל בחולים הקשים".

    סימן טוב ציין כי חשוב יותר בתפקוד הבדיקות זה את מי לבדוק: "אנחנו היום כנראה מבצעים יותר בדיקות מכל מדינה אחרת ואנחנו בגישה של "בואו נבדוק כמה שיותר". יותר חשוב מכמה בדיקות בודקים, זה את מי בודקים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אומרים שאחד מתסמיני הקורונה זה אובדן התיאבון, אם כן חד משמעית אין לי קורונה…