מיקי זוהר תוקף: "בג"ץ יחד עם מערכת המשפט עובדים במשרה מלאה בשמאל"

    איתי גדסי No Comments on מיקי זוהר תוקף: "בג"ץ יחד עם מערכת המשפט עובדים במשרה מלאה בשמאל"

    ח"כ זוהר תקף את ההחלטה חסרת התקדים להצביע על יו"ר הכנסת עוד לפני שייכנס רשמית ההתפטרותו של אדלשטיין, "פסקת ההתגברות חשובה יותר מתמיד, הגענו לרגע בו העם חייב להכריע"

    Likud parliament member Miki Zohar speaks during a Knesset plenary session on Likud MK Haim Katz request for parliamentary immunity from prosecution, at the Knesset, the Israeli parliament in Jerusalem on February 17, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ????? ???? ??? ???? ?????? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדיקטטורה של בג"ץ הולכת וגוברת: שופטי בית המשפט העליון דנו בעתירה כנגד יו"ר הכנסת היוצא הלילה (חמישי) והחליטו הצבעה על יו"ר חדש כבר היום עוד בטרם ייכנס הליך ההתפטרות לתוקף. שופטי בג"ץ קיבלו את מתווה של היועמ"ש של הכנסת אייל ינון: עמיר פרץ ימונה במקביל לאדלשטיין רק לצורך מינוי יושב ראש שבכך יוכל לכנס את את מליאת הכנסת היום ותיערך הצבעה ליושב ראש קבוע

    ח"כ מיקי זוהר תקף בחריפות את ההתערבות הבוטה והדורסנית של בג"ץ לטובת השמאל באופן קיצוני: "בג"ץ יחד עם כל המערכת המשפטית עובדים במשרה מלאה בשרות השמאל והתקשורת" אמר זוהר והוסיף, "הנה לכם עוד החלטה מבישה של בג״ץ, לא בכדי שהאמון של הציבור במוסד הזה, הולך ונגמר מרגע לרגע".

    זוהר הזכיר כי לאור הדורסנות חסרת התקדים, "פסקת ההתגברות חשובה יותר מתמיד, הגענו לרגע בו העם חייב להכריע בין הציבור ונבחריו לבין החונטה המשפטית" אמר זוהר.



    0 תגובות