ראה"מ בהצהרה מיוחדת: "אם לא יהיה שינוי – נטיל סגר מלא"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ בהצהרה מיוחדת: "אם לא יהיה שינוי – נטיל סגר מלא"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו עדכן את הציבור כי ישראל הולכת לקראת סגר מוחלט, לאור הזינוק המדאיג במספר החולים. נתניהו הזהיר: "אנחנו עלולים למצוא את עצמנו עם אלפי חולים שרבים מהם יהיו בסכנת מוות" | ראה"מ קרא להקמת ממשלת אחדות: "צו השעה היא אחדות"

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu at a press conference about the coronavirus COVID-19, at the Prime Ministers office in Jerusalem on March 11, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ???? ??? ?????? ?????? ?????? ???? ????? ?? ??????? ?????? ????? ???? ???? ??????? צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (רביעי) הצהרה לאומה ועדכן על הצעדים שנעשים לבלימת מגית הקורונה, נתניהו הזהיר בפתח דבריו מפני הידרדרות: "הצעדים שאנחנו עשינו כאן בישראל נעשים בכל העולם, אבל אין בהם די כי מספר החולים מכפיל את עצמו כל שלושה ימים. בעוד שבועיים אנחנו עלולים למצוא את עצמנו עם אלפי חולים שרבים מהם יהיו בסכנת מוות", הבהיר נתניהו.

    "לכן, אני כבר אומר לכם, אם לא נראה שיפור מיידי במגמה – לא יהיה מנוס מלהטיל הסגר מלא, למעט צרכים חיוניים כמו מזון ותרופות", אמר נתניהו והוסיף, "זה עניין של יממות ספורות אנחנו עושים את כל ההכנות לכך – הלוגיסטיות והמשפטיות".

    נתניהו פנה לציבור ואמר, "פרסמנו היום הנחיות חדשות לציבור. הכוונה היא שאתם תישארו בבית. חייבים להישאר בבית. נשארים בבתים – נשארים בחיים".

    ראה"מ הפציר בציבור, "אני מבקש מכם משמעת עצמית וקפדנית. אם לא תתגייסו לשמור על עצמכם, יהיה כאן אסון. הקפידו על ההנחיות, אלה דיני נפשות".

    נתניהו התייחס לתוכנית הכלכלית ואמר, "ביממה הקרובה אפרסם תוכנית כלכלית נרחבת שתסייע לעצמאים, לשכירים, לבעלי העסקים ולמובטלים. אני שומע את המצוקה של אזרחי ישראל. אנחנו נעזור לכם ונדאג לכם".

    "אני מבקש להודות לכל הצוותים הרפואיים, לשוטרים, לכולם – אתם עושים עבודת קודש וכולנו מצדיעים לכם".

    רוצים לחזור הבייתה: נתניהו סיפר כי "ישראלים בכל העולם מבקשים להגיע הביתה. הם מבינים עד כמה המדינה היא מחסה בעת צרה", אמר נתניהו והודה לעוסקים במלאכה, "תודה לכל חברות התעופה שעוזרות בכך. אנחנו כותבים יחד פרק חדש בהיסטוריה של ישראל והדורות הבאים יסתכלו עלינו כדי ללמוד איך לנהוג ברגע מבחן".

    בסיום דבריו התייחס ראש הממשלה למשבר הפוליטי, "יש תסיסה גדולה בכל חלקי העם. צריך לשים את זה בצד. אנחנו עם אחד ומדינה אחת וצו השעה היא אחדות. אני קורא להקים מייד ממשלת אחדות לאומית כדי לטפל במשבר".



    0 תגובות