אייכלר: "בשעה שעם ישראל מסוגר בבתים מוצאים המהפכנים זמן להפיכה"

    איתי גדסי 1 Comment on אייכלר: "בשעה שעם ישראל מסוגר בבתים מוצאים המהפכנים זמן להפיכה"

    ח"כ אייכלר הזהיר לאור התערבות בג"ץ וכפיית הרשות המחוקקת מתחת לרשות השופטת, לדבריו, "אם לא הייתה עכשיו סכנת הקורונה, הימין היה מוציא בקלות מיליוני אזרחים לרחובות, בניסיון אחרון למנוע הפיכה משטרית דיקטטורית"

    Rabbi Israel Eichler of the United Torah Judaism addresses the Israeli parliament during a vote on a bill to dissolve the parliament in the Knesset, Israel's parliament in Jerusalem, on December 3, 2014. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ????? ???? ????? ????? ????? ????? ????? ?????? צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר הגיב על התפטרותו של יו"ר הכנסת לאור התערבותו הבוטה והיהירה של בג"ץ בעבודת הכנסת, לדברי אייכלר, "יולי אדלשטיין התייצב על משמרתו כגיבור, אסיר ציון שמגן בחזית המלחמה נגד חיסולה של הדמוקרטיה בישראל" אמר אייכלר והוסיף, "כמו ברוסיה הסובייטית, אדלשטיין נלחם בנגיף המשפטי, המחסל בשיטתיות את המישטר הדמוקרטי במדינת היהודים, צעד אחר צעד, עד הסוף המר, לצהלת שוחרי פלשתין".

    אייכלר תקף את התערבות בג"ץ, "ההחלטה של בג"ץ לקבוע סדר יום של הפרלמנט, הופך את הכנסת לדומה (פרלמנט בובות) בקרמלין.התערבות שליטים בלתי נבחרים על ידי הציבור, בהחלטות הדמוקרטיות של הכנסת היא הפיכה שלטונית". הכריז אייכלר.

    לדבריו "מי שקשוב לרחשי לב הציבור היהודי, יודע שרוב אזרחי ישראל רואים באדלשטיין גיבור לאומי על מעשהו האמיץ". אייכלר הוסיף, "באף מדינה דמוקרטית לא היו מאפשרים התערבות כזו, בהליך פוליטי ציבורי. אם לא הייתה עכשיו סכנת הקורונה, הימין היה מוציא בקלות מיליוני אזרחים לרחובות, בניסיון אחרון למנוע הפיכה משטרית דיקטטורית".

    "למזלנו רוב מוחלט של אזרחי ישראל מבינים שהצלת חיי אדם מהמגיפה, חשובים יותר מהפוליטיקה, ולא ניתן להתעלם מן המגיפה בשום מחיר", הבהיר אייכלר.

    ח"כ אייכלר הזכיר: "לפני כשנתיים תיארתי על במת הכנסת, את ההפיכה השלטונית המשטרתית והמשפטית נגד ראש הממשלה הנבחר. ראינו את השלבים הבלתי חוקיים, שביצעו המורדים במדים, עד לנעיצת המסמר האחרון על ידי לובשי הגלימות השחורות מורדי הבג"צ".

    אייכלר הזהיר כי "היום אנו עדים לשלבי הגסיסה האחרונים של הדמוקרטיה הישראלית, לפרפור המת רגע לפני שהוא נופח את נשמתו. אם אדלשטיין לא ינצח את המהפכנים בבג"צ ולא תקום ממשלה חוקית, שתבחר את יו"ר הכנסת החדש, שייבחר על ידי רוב החכי"ם, לא יהיה פרלמנט. רוסיה תהיה כאן ואיראן תצהל בשמחה".

    "מדינת ישראל בשלטון המשפטנים, היא בעלת משטר אנטי דמוקרטי ואנטי יהודי. זכותם של הפלשתינים וליברמן להקים ממשלה עם לפידי כחול לבן. יש להם רוב שנבחר כחוק. אבל למשפטנים אין שום זכות להתערב בכנסת" הבהיר אייכלר והוסיף, "בשעה שאזרחי ישראל, ללא הבדל דת וגזע, מסוגרים בבתים, מבוהלים וחולים, מוצאים המהפכנים זמן מתאים לחולל את ההפיכה, בצל המשבר הבריאותי הגדול ביותר".

    ח"כ:"בדיוק כך נראית סופה של מדינה דמוקרטית. גם רוסיה הסובייטית, קמה בשם "הדמוקרטיה העממית, של מדינת כל אזרחיה". סיים ח"כ הרב ישראל אייכלר.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רוממות הדימוקרטיה בפיהם ובגרונם
      והדיקטטורה במעשיהם .
      והתקשורת מגבה אותם ללא הצלחה .
      העם מבין שהם בסה"כ קבוצה מגובשת החותרת לשליטה טוטאלית על עם שיודע לבחור נגד רצונם.
      ואייל ינון יועה"מ מאד רוצה שיאריכו את כהונתו ומעשיו מוכיחים שכנראה יצליח .