ראה"מ הביא לאישור ממשלה מספר הקלות לבעלי העסקים

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ הביא לאישור ממשלה מספר הקלות לבעלי העסקים

    במסגרת ההקלות רישיונות עסק והיתרים לעסקים – יוארכו בצורה אוטומטית לחודשיים

    Israeli prime minister Benjamin Netanyahu holds a press conference at the Prime Minister's office in Jerusalem on March 16, 2020. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ??? ?????? ?????? ?????? ?????? ????? צילום: פלאש90
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה אישרה כעת, במשאל טלפוני את תקנות לשעת חירום הנוגעות להארכת תוקף ודחיית מועדים של אישורים רגולטורים, זאת בהמשך להנחיית ראש הממשלה בנימין נתניהו למנכ"ל משרדו רונן פרץ לפעול להשלמת שורת הקלות רגולטוריות במטרה להקל על בעלי העסקים.

    במסגרת התקנות תינתן דחייה של חודשיים לתהליכים הבירוקרטיים הצפויים לבעלי עסקים. בין היתר, כל האישורים הקיימים, הרישיונות וההיתרים מטעם הרשויות שניתנו לבעלי עסקים יוארכו באופן אוטומטי בחודשיים נוספים.

    כמו כן, תינתן דחייה של כל העיצומים הכספיים. ההחלטה הוגשה עם שר המשפטים אמיר אוחנה ומשרד המשפטים שסייע בפתרון חקיקתי רחב.

    בין התקנות שאושרו:

    • רישיונות להפעלת עסק בכל הרשויות המקומיות יוארכו באופן אוטומטי, הן כדי להקל על העסקים שעובדים תוך צמצום כוח אדם, והן כדי להקל על העסקים שנאלצו לסגור באופן זמני בעקבות המצב.

    • רישיונות להפעלת עסק מול משרדי הממשלה השונים יוארכו באופן אוטומטי. כגון: אישורי כבאות, משרד הבריאות, הגנת סביבה ועוד.

    • אין צורך בחידוש היתרים להמשך הפעילות השוטפת. ההיתרים יוארכו אוטומטית בחודשיים נוספים.

    • כל אישורי הייבוא יחודשו באופן אוטומטי, ללא צורך במתן אישור חדש, זאת כדי לאפשר זרימה של סחורות אל המשק ולמנוע חוסרים ועיכובים.



    0 תגובות