"רק נתניהו יכול להציל את כחול לבן"; והאם הנדל בדרך לעבור לבנט?

    איתי גדסי 8 Comment on "רק נתניהו יכול להציל את כחול לבן"; והאם הנדל בדרך לעבור לבנט?

    הפרשן הפוליטי רביב דרוקר חושף כי בתוך כחול לבן שוררת מתיחות שיא בין לפיד לבין גנץ, "גנץ אין החלטה שהוא יכול לקבל"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשבר הפוליטי בתוך כחול לבן בעיצומו: הפרשן הפוליטי רביב דרוקר תיאר את המתיחות הרבה הקיימת בימים אלו בכחול לבן, לדבריו "לא הכרתי מצב כל כך מתוח כמו שקיים עכשיו בין גנץ ללפיד" אמר דרוקר והפתיע בכך שאמר כי "הבלאגן בכחול לבן הוא ברמה כזאת שרק נתניהו יכול להציל אותם מעצמם", הסביר דרוקר את עומק המשבר. הסיבה לכל המתח הגדול לדבריו, "לגנץ אין החלטה שהוא יכול לקבל". את הדברים אמר ב-103.

    בתוך כך, שני החכי"ם הימניים שבכחול לבן מתנגדים לממשלת מיעוט בתמיכת תומכי הטרור מהרשימה המשותפת. ח"כ יועז הנדל לא רוצה ממשלת מיעוט, וגם מבחינת היתכנות פוליטית היא תקרוס כעבור זמן קצר. אחרי קריסת ממשלה שכזו בנימין נתניהו יחזור בגדול לקדמת הבמה הפוליטית מבלי שהוא יצטרך את ליברמן.

    הנדל מתחלחל מאפשרות שכזו. כך מעריך הפרשן הפוליטי אטילה שומפלבי, להערכתו, הנדל יודע שעתידו בכחול לבן לא קיים, מאידך הוא מבין כי יש לו סידור פוליטי אחר, וזה  כנראה יהיה אצל בנט ושקד – ואם לא, אז נגמר הפרק הפוליטי מבחינתו.



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      אני מעריץ את אומץ לבך על ההחלטה כל הכבוד,

    2. 7

      הנדל והאוזר כל יום שאתם שותפים למשוקצת אתם גורמים לכם רק נזק לא יכול להיות שבשינאה לנתניהו מעבירה אותכם על דעתכם בנתיים השותפות הזו מובילה לקץ הדמוקרטיה תעברו או שתתחילו להצביע נגד הצעות של השותפות עם המשוקצת במליאה אם לא תבושו ותיכלמו הימין ידאג להעביר חוק שימנע סנקציות מכם

    3. 6

      מי שמאמין לעקרונות שלו,אין לו מה לחפש במפלגת שחור לבן.היא קמה ברעש גדול עם המון הבטחות.אבל זו מפלגה ריקה,בלון אויר שהראש שלה לא מסוגל לקבל החלטה.גנץ הוא בובה על חבל של לפיד היהיר
      כל הכבוד לך הנדל

    4. 5

      לאחר כל המלמולים וההכחשות נחשף "בוודאות" שמפלגת מהללי מחבל חונק ילדה, מקובלת ע"" כחול לבן, עמיר פרץ וליברמן! ומתברר שכחול לבן שמאל קיצוני!!
      בסבב הבחירות הבא, השמאל יקטן בוודאות כדי שלא תיפול כפרי בשל לידי מפלגת הערבים שמטרתם כדעתו של גנץ, לבצע עוד התנתקום מבית שאן ועד ים המלח ונקבל חמסטאן רצחנית כשהמשותפת שולטת בכמה וועדות מהותיות בכנסת!
      הגייס החמישי בשלטון!

    5. 4

      יאללה יא גנץ מברוק לך על זה, גמד את הנזק שכבר עשית,,,,,, לך תהיה יו'ר למד את העבודה ואולי פעם כשהסוס מרוץ שלנו יזדקן אז…עוד טיפ קטן תתרחק מערבים הם לא טובים לך….

    6. 3

      גאה בך גנץ_פעם ראשונה

    7. 2

      השכל הישר ניצח. יאיר לפיד המשוקץ גרר את המדינה מעל שנה לתהום . ועל זה עם ישראל לא ישכח ולא יסלח. הנפילה שלו רק התחילה הוא עוד יתאבד.

    8. 1

      למה למה רק אחרי שנה . שעה לוקח להבין מי זה טומי יער אוי לפיד
      לפיד שם ר י