טיפים לשגרת החיים החדשה

    עפר גדנקן No Comments on טיפים לשגרת החיים החדשה

    באדיבות טיטולים פרימיום – עם הנסיון שלנו ושלכם ההורים נעבור את התקופה הזאת יחד

    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שגרת החיים החדשה שנכפתה עלינו, מחייבת אותנו למאמץ משותף כדי לא לפגוע בשיגרת היום-יום ועם זאת להתנהל בהתאם למתחייב מהמצב בו אנו נתונים. הטיפול השגרתי בתינוקות ובילדים קטנים, הוא אחד האתגרים הגדולים העומדים בפנינו, ההורים, שכן הילדים בבית ואינם נפגשים עם חברים וילדים אחרים.

    טיטולים פרימיום, מותג הטיטולים המוביל, נענה לאתגר ומציע להורים טיפים לעבור בשלום את התקופה הזאת, מבלי לפגוע, חלילה, בשגרת הטיפול בתינוקות ובילדים הקטנים. בטיטולים מדגישים, כי הטיפים מבוססים על הנסיון העשיר של ההורים ואליו מצטרף הידע המצטבר של טיטולים. עם הנסיון שלנו ושלכם ההורים נעבור את התקופה הזאת.

    טיפ עיקרי היא ההמלצה לשמור ככל הניתן על סדר היום שהורגלו עד משבר הקורונה. לשמור על זמני ארוחות, זמני סיפור, המשחק וגם על ההשכבות בצהריים ובערב.

    שיר פותח את הלב. איך עושים את זה? פשוט מאוד: שרים עם הילדים שירים ומנגינות המוכרים להם. מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד – גם בשגרה החדשה.

    בבית שיש בו אחים ואחיות גדולים תנו להם להיות שותפים ולרתום אותם למשימות קלות בתוך הבית. והעיקר לזכור, שגם הילדים הגדולים יותר זקוקים להורים מחבקים ותומכים.

    ולסיום, משחק פשוט "קוקו אמא ואבא". משחק המחבואים מאתגר ואהוב מאוד על הקטנטנים. הוא מעסיק אותם ומעניק להם ביטחון כשהם רואים שיש "חוקיות". השילוב של האתגר הטמון בגילוי המתחבא מאתגר אותם ומעצים את תחושת הסיפוק המצוי בעצם "גילוי" וחשיפת מקום המחבוא והמתחבא.



    0 תגובות