שירות משלוחים עד הבית בגולדיס

    עפר גדנקן No Comments on שירות משלוחים עד הבית בגולדיס

    מה צריך עכשיו יותר משירות טייק אווי של ארוחות גורמה מפנקות מבלי לצאת מפתח הבית? עכשיו זה בדיוק הזמן להיות עם בני המשפחה בבית החמים והבטוח, להעסיק את הילדים ולנצל את החופשה הכפויה למרתון ניקיונות לפסח. את החלק הקולינרי- תשאירו לנו, תזמינו ותהנו מארוחת גורמה עד לפתח הבית, במינימום מאמץ ובמקסימום טעם ושירות.

    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גולדיס, מעדניית הגורמה של האוכל המוכן נערכת בשירות משלוחים עד הבית בתפריט טייק אווי עשיר ומפנק ומנות אקסקלוסיביות ברמה גבוהה עבור ארוחות ביתיות, אירועים קטנים כגון בר מצוות, חתונות, בריתות ולכל מטרה.

    גולדיס מציעה תפריט עשיר ומגוון של מבחר מנות עיקריות- בשרים ודגים משובחים, לצד עשרות תוספות ותפריט קינוחים עשיר במיוחד. על התפריט מנצח ביד רמה השף בעל השם העולמי משה קצ'וקי לצידו של השף המיתולוגי משה גולדיס וביחד הם מרכיבים לכדי יצירה קולינרית משובחת ועשירה במיוחד בכשרות מהודרת של הבד"ץ העדה החרדית. המטבח עומד בכל הקריטריונים של משרד הבריאות.

    המעדנייה ממוקמת בלב ירושלים ברח' עזרת תורה 18 ירושלים ופתוחה בכל ימות השבוע. בימים ראשון עד רביעי בין השעות 11:00 ל22:00 בלילה. בימי חמישי מהשעה 11:00 ועד חצות ובימי שישי מ7:00 ועד 14:00 בצהריים.

    להזמנות חייגו 02-5384534 או באתר גולדיס



    0 תגובות