בניין שלם של חברת "איסתא" הוסב למוקד מד"א, כיתות בבית ספר הפכו לעמדות

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בניין שלם של חברת "איסתא" הוסב למוקד מד"א, כיתות בבית ספר הפכו לעמדות

    בניין שלם של חברת "איסתא" הוסב למוקד מד"א כחלק מפעילות מד"א להתמודדות עם נגיף הקורונה ועמידתו בחזית המאבק. מנכ"ל מד"א, אלי בין: "עקב העלייה החדה בפניות, נערך מד"א במהירות על מנת לפתוח מוקדים נוספים בנקודות שונות בארץ על מנת להעניק לציבור את המענה הטוב ביותר"

    מוקד מד"א
    Magen David Adom workers seen at special emergency Call Center in Kiryat Ono, February 26, 2020. Photo by Flash90 *** Local Caption *** ÷åøåðä åéøåñ îå÷ã çéøåí îã"à èìôåðé צילום: Flash90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כחלק מפעילות מד"א להתמודדות עם נגיף הקורונה ועמידתו בחזית המאבק, נפתחו עשרות עמדות במוקדים חדשים ברחבי הארץ, אותם מאיישים לא פחות מ-500 חובשים ופארמדיקים, מתוכם עשרות אנשי מילואים של יחידת המילואים של מד"א בפיקוד העורף.

    מד"א מקבל עשרות אלפי פניות ביום, כשהשיא הגיע ללמעלה מ- 100 אלף פניות ביממה אחת, מה שחייב את הארגון לפתוח מוקדים נוספים החולשים על כל הארץ בכדי לעמוד בעומס הפניות, זאת במקביל לשגרת החירום של מד"א.  בכל המוקדים החדשים שנפתחו הותקנו מערכות השליטה והבקרה והטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם שבשימוש מד"א.

    אחד המוקדים שנפתחו הינו בבניין "איסתא" בתל אביב שהוסב למוקד קורונה. פעילות המוקד הטלפוני של החברה הופסקה כמעט לחלוטין בשל המצב ועל כן העמידה איסתא לטובת מד"א כ- 80 עמדות ממוחשבות, זאת לצד כל השירותים הטכניים והלוגיסטיים שהחברה העמידה לטובת העניין. מוקד נוסף נפתח בחטיבת הביניים ע"ש שמעון פרס בקרית אונו שהוסבה גם היא למוקדי מד"א, כאשר כל הכיתות הפכו לחדרי מוקד ובכל חדר עד 10 מתנדבים השוהים במרחק של 2 מטר אחד מהשני, כפי שמשרד הבריאות מחייב. מוקדים נוספים ייעודים למענה לשיחות אזרחים בנושא הקורונה נפתחו בתחנת מד"א בחיפה ובסיס פיקוד העורף ברמלה.

    מנכ"ל מד"א, אלי בין: "עקב העלייה החדה בפניות, נערך מד"א במהירות על מנת לפתוח מוקדים נוספים בנקודות שונות בארץ על מנת להעניק לציבור את המענה הטוב ביותר, תוך שמירה על מקצועיות ומסירות. אנו מודים לכל הגופים אשר העמידו לרשותנו את האמצעים לעמוד בכמות הפניות ולשרת את אזרחי ישראל בצורה הטובה ביותר".



    0 תגובות