תנובה: בפסח מגוון גדול ורחב של מוצרי חלב למהדרין בכל הקטגוריות

    עפר גדנקן No Comments on תנובה: בפסח מגוון גדול ורחב של מוצרי חלב למהדרין בכל הקטגוריות

    30 מוצרים חדשים ובהם ממגוון מוצרי יופלה

    הכשרים למהדרין לפסח לראשונה

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סל מוצרי תנובה הכשרים לפסח למהדרין מכיל השנה למעלה מ-250 מוצרים בכל הקטגוריות. לרשימת מוצרי המהדרין נוספו 30 מוצרים חדשים, ובהם מגוון רחב של מוצרי יופלה המיוצרים לראשונה בכשרות מהדרין לפסח. מוצרי המהדרין, לפסח ולכל ימות השנה, מיוצרים בהשגחת בד"צ ועדת מהדרין תנובה וועד הכשרות שע"י בד"צ העדה החרדית, ירושלים.

    ברשימת המוצרים הכשרים לפסח בכשרות מהודרת, בולט השנה מגוון ממוצרי יופלה בכשרות בד"צ ועדת מהדרין, שלראשונה כשרים לפסח. "ייצור המגוון הרחב של מוצרי החלב הכשרים לפסח למהדרין ובייחוד בשנה זו, הוא פרי שיתוף הפעולה ההדוק בין גורמי הפיתוח, הייצור והכשרות, המבוסס על שקיפות ומאמץ משותף, ואף חוצה גבולות, של כל הגורמים", ציין יהודה הראל, מנהל יחידת המגזרים בתנובה.

    לקראת פסח ולאור המצב נערכה תנובה במהלך לוגיסטי רב-מערכתי כדי לספק לצרכני המהדרין מגוון גדול ורחב של מוצרי חלב. מרכזי המזון המספקים את המזון לפרות, מכוני החליבה ומחלבות תנובה, עברו תהליך הכשרה בתכלית ההידור. ההכשרה התבצעה ע"י משגיחי הכשרות המיומנים של תנובה ובמעורבותם ופיקוחם האישי של רבנים חברי בד'צ וועדת מהדרין ומשגיחי מערכות הכשרות.

    לרשימת מוצרי החלב הכשרים לפסח למהדרין, נוספה השנה, כאמור, שורה של מוצרים חדשים מסידרת יופלה וכן מגוון גבינות צהובות בסידרת גלבוע לצד סידרת גבינות "עמק" המוכרות. המגוון הגדול של מוצרי תנובה נותן מענה לצרכי הצרכן החרדי בתחום מוצרי החלב. כדי להקל על הצרכן החרדי בריכוז קניותיו לפני החג, מפיצה תנובה קטלוג מוצרים מפורט של רשימת המוצרים הכשרים למהדרין לפסח.



    0 תגובות