ח"כ זוהר: "אם ידיחו את אדלשטיין נלך לבחירות אחרי משבר הקורונה"

    אסתי פלד 8 Comment on ח"כ זוהר: "אם ידיחו את אדלשטיין נלך לבחירות אחרי משבר הקורונה"

    ח"כ מיקי זוהר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' תקף את התנהלות כחול לבן לדבריו "בהדחת אדלשטיין נלך לבחירות רביעיות". "מי שמתווה את הדרך שכל כולה משנאה זה יאיר לפיד ועופר שלח הם מונעים משנאה"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והבהיר כי החלון לממשלת אחדות כמעט נגוז, לדבריו, "המהלכים של כחול לבן חד משמעית סוגרים את הדלת על ממשלת אחדות" הבהיר זוהר והוסיף, "אם מחר ידיחו את יו"ר הכנסת אנחנו נלך לבחירות לאחר שנעבור את משבר הקורונה".

    זוהר תקף את התנהלות כחול לבן, "כחול לבן עושים מהלכים שיוצרים פה אנרכיה פוליטית הם לא מקימים ממשלה אבל עושים ככל העולה על רוחם בתמיכת היבא יזבק".

    על שיתוף הפעולה עם הערבים במערכת הפוליטית אמר זוהר: "שיתוף פעולה תמיד היה. פה זה לא היה שיתוף פעולה. כחול לבן החליטו להתעלם מ2.5 מליון אזרחים, אז החזרנו להם בהחרמה. אנחנו בבית שומרים על הנחיות משרד הבריאות, והם מתנהלים על חודו של קולה של יזבק".



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      אשר בושה לכחול לבן במצב כזה ועוד גנרלים שמעדיפים רק לא ביבי וללכת לבחירות רביעיות כי זה בדיוק מה שהייה המדינה עוברת סיוט כלכלי ובריאות והם רק לא ביבי לא נורא מה שלא הורג מכשל ואת הליכוד זה ילכד

    2. 7

      כול הכבוד לביבי שיש על מי לסמוך במצב הזה תודה ביבי ישר כוח

    3. 6

      ח"כ מיקי זונר. אתה עוד לא מנהל את המדינה ברוך ה'

      עם לא היית ח"כ. אני לא רוצה לכתוב מה היית.. מה קרה מיקי. תפסתם את הכיסא של יו"ר הכנסת.
      מי אתה חושב שאתה.??????
      עם תלכו לבחירות בגלל מה שבג"ץ החליט …..ותלכו לבחירות .
      .אתם הליכוד תקבלו 20 מנדטים. אל תתבשם מסקרים עכשיו.שתקבלו הרבה אחרי מלחמת הקורונה

      .אף אחד גם אתה מיקי זוהר הכוחני. תיקח את העם לבחירות . ואתה לא מאיים על אף אחד.
      איזו דוגמה אתה נותן לבני הנוער. איום ונורא..

    4. 5

      תלכו לבחירות הרי ביבי אמר לאחר תוצאות שהןא לא ילך לאחדות אלא לבחירות אבל הפעם ניתן למשותפת את הקולות והיא תהיי המפלגה הגדולה

    5. 4

      גנץ, אני מתבייש בך, חברת למשותפת ונתת להם ועדה כה רגישה!!!וכל זאת בכדי לםגוע ברגשות המשפחות השכולות, אני בז לך במיוחד עקב כך שהיית רמטכ"ל והינך אמור לדעת את הרגישות בעניין זה, שנית אתה לא מצליח, וגם לא תצליח להקים ממשלה, אז מה בכוונתך לעשות, להסתתר אחרי המאוחדת, בושה וכלימה לכחול לבן

    6. 3

      בושה וחרפה עד לאן יורדים כחול שחור עד שיעלמו מהמפה הפוליטית

    7. 1

      מיקי זוהר. בינך לבין דמוקרטיה הפער גדול. אתה וכל חבורת ביבי כוחניים ובכיינים.. ביבי בשלטון כ 15 שנה ובוכה. אכלו לי שתו לי.. כשמישהו דופק לכם מארס בשש בש. עוטים פרצוף של לו הצדיקים. לא היייתי מקבל אותך לנהל מכלת עם האמינות שאתה מקרין..