פרופ' שמר: "אין תרופות ואין פטנטים במגיפה – הישארו בבתים"

    אסתי פלד No Comments on פרופ' שמר: "אין תרופות ואין פטנטים במגיפה – הישארו בבתים"

    פרופ' שוקי זוהר מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר בריאיון ל'מהדורה המרכזית' הסביר כי בעוד שלושה ימים נדע אם אנחנו בשליטה, "תוצאות ההסגר של ישראל יתבהר יותר"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל ביה"ח אסותא שוקי שמר שכיהן בעברו כמנכ"ל משרד הבריאות, התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן הסביר על הערכת המצב במשרד הבריאות "אנחנו נדע לתת לתשובה לאפשרות של אם אנחנו בשליטה, רק בעוד כמה ימים שנראה את תוצאות ההסגר שהיה אם העקומה תתחיל להשתטח ולרדת. החולים הבינונים והקשים גדלים לכן רק בעוד כמה ימים נדע לאן זה הולך".

    פרופ' שמר ביקר את המראות ממאה שערים שם קומת אנשים הפר את הוראות משרד הבריאות, "ראיתי במאה שערים אנשים שהולכים כאילו יום רגיל, אם ח"ו אותם אנשים יחלו ויצטרכו ללכת לביה"ח, ויגיעו למקומות שאנחנו לא ורצים להגיע בגלל חוסר ההיענות". שמר הבהיר "אין כאן תרופות למחלה, רק להישאר בבית. אני לא מדבר על בתי כנסת וישיבות אלה על הרחובות. גם בדרום תל-אביב ראינו את אותו הדבר גם בהפגנות השמאל".

    לדבריו, "גם אם 95% עושים כפי ההוראות עדיין צריך לדאוג מה-5% שזה מסוכן מאוד".

    פרופ' שמר שיבח את העבודה להעברת המסרים מצילי החיים בתקשורת, "העבודה שעושה התקשורת החרדית בימים אלו היא שליחות אמיתית! יותר מכל תקשורת אחרת, כי שינוי השיגרה קשה יותר למגזר החרדי. ותמשיכו בעבודה החשובה הזו".

     



    0 תגובות