יועץ שר הבריאות: "בריכוזים החרדים יש שינוי דרסטי אבל לא מספיק"

    אסתי פלד No Comments on יועץ שר הבריאות: "בריכוזים החרדים יש שינוי דרסטי אבל לא מספיק"

    יועצו של שר הבריאות יעקב איזק בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' הסביר על החשיבות של שמירת ההוראות, לדבריו, "מה שהיה לפני שבוע בריכוזים החרדיים נגמר, הציבור הבין את הסכנה". והמסר לציבור החרדי: "נשארים בבית – נשארים בחיים"

    צילום: פלאש 90
    21:50
    23.04.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on גל חום בחול המועד: הסימנים לפגיעות חום ודרכי המניעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יועצו של שר הבריאות יעקב ליצמן, יעקב איזק התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ועדכן כי "בישראל חווים כרגע התפשטות של המגיפה, אבל עושים את הצעדים לבלום ולסתור את התחזיות. ישראל רוצה להקדים את העולם ולומדת את הטעויות של מדינות אחרות".

    על המגיפה בקרב הציבור החרדי: לאחרונה שומעים על הרבה חולים מקרב בציבור החרדי והמגיפה כבר כאן וזה נמצא, רבנים, עסקנים בכירים ועשרות חרדים נדבקו בנגיף המסוכן.

    לדברי איזק, "כל השאלה הגדולה כרגע איך אנחנו עושים את ההשתדלות שלנו של כל הורה, לקחת אחריו תעל מה שהוא חייב לעשות, לו לסביבתו ולבני ביתו. לציבור שלנו יש את המאפיינים שלו וכל השגרה שלנו תפילה, לימוד ושל כל העולם השתנתה".

    על הטמעת ההוראות מצילות החיים בציבור החרדי רואים מהפיכה: "עד לפני יומיים יכלת לראות את רחובות הראשיים שוקקים חיים ומאז יש שינוי רציני מאוד הרוב ריק".

    "בישראל יש 11 12 ריכוזיים חרדיים מהדרום ועד הצפון והמרכז, שם יש שינוי דרמטי ממה שהיה לפני שבוע, הבינו שיש אירוע גדול" בישר איזק והוסיף, "אבל עדיין יש מה לשפר, בבתי כנסת ובמקומות שמנסים להתחכם". איזק הבהיר "צריך להבין אנחנו משחקים באש, כל הדבקה של אנשים זו סכנת חיים".

    במהלך השבוע הקרוב אנחנו נעביר את המסר הבא לציבור: "נשארים בבית – נשארים בחיים" עם המסר הזה נבוא לציבור החרדי ונסביר את החשיבות להישאר בבית.

    בסיום דבריו קרא איזק, "לשמור מרחק מכל אדם לפחות 2 מטרים, לחוס על חייהם של המבוגרים ועל חיי סבא וסבתא אל תבואו אליהם, תתקשרו אליהם, ובכך תשאירו אותם בחיים בגלל שאתם לא באים אתם במגע".



    0 תגובות