בחסדי שמים: חולת קורונה נוספת החלימה ושוחררה

    צבי טסלר No Comments on בחסדי שמים: חולת קורונה נוספת החלימה ושוחררה

    שמחה פרידמן, היא כבר לא 'חולה מספר 77'; לאחר 13 ימי אשפוז במחלקה המבודדת המחלימה הראשונה של המרכז הרפואי שערי צדק מנגיף הקורונה – שוחררה לביתה במצב טוב

    המרכז הרפואי "שערי צדק" צילום: יוסי זמיר, פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במעמד מרגש יחד עם מנכ"ל שערי צדק, פרופ' עופר מרין וכלל הצוותים שלקחו חלק בטיפול בה במחלקה שוחררה היום (שלישי), שמחה פרידמן, בת 46 ממעלה אדומים – ממחלקת כתר לטיפול בחולי קורונה במרכז הרפואי שערי צדק לאחר תקופה ארוכה במהלכה טופלה במחלקה המבודדת.

    לאחר ששבה מצרפת ופיתחה תסמינים של חום ושיעול, שמחה הזעיקה צוות מד"א שהגיע לביתה לבדיקה בה נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. בתיאום עם משרד הבריאות שמחה הגיעה למחלקה המבודדת בשערי צדק סימנים שהלכו והחריפו והיא אושפזה למשך 13 יום.

    שמחה מספרת: "הכל קרה די מהר, אשפזו אותי באופן מידי במחלקה המבודדת. החלה לה גם דלקת ריאות שהסתבכה, ועם כל זה לא חששתי, הרגשתי שאני בידיים טובות – הטיפול שנעשה מבעד למסכות וחליפות עבות היה רגיש ואמפטי ומצבי הלך והשתפר. הפכנו למשפחה קטנה, כל מטופלי המחלקה, ישנה תחושת סולידריות ועזרה הדדית בין כולם, וזה עזר לנו לצלוח את התקופה המאתגרת".

    עוד סיפרה: "אני לא יכולה לתאר את תחושת האושר שהציפה אותי הבוקר שהודיעו לי כי תוצאות הבדיקה שליליות לנגיף. אני מחכה כבר לשים את הראש במיטה בביתי ולחזור לשגרה הפשוטה. קיבלנו פה טיפול מעל ומעבר ואני מודה מקרב לב לכלל הצוותים שהיו מעורבים בטיפול בי ואפשרו לי להגיע למעמד הזה".

    ד"ר רמזי קורד, מנהל מחלקת כתר: "שמחה היא מהמטופלים הוותיקים של המחלקה והיא טופלה במשך תקופה עם עליות ומורדות ואני שמח שהגענו לרגע השחרור שהיא במצב טוב ובריא ויכולה לחזור לשגרת חייה".

    פרופ' עופר מרין: "אני מברך את שמחה ומאחל לכולנו שהשער הזה יפתח לכיוון היציאה עם מחלימים נוספים רבים. אני מודה לצוותי סיירת כתר על הפעילות המסורה שלהם סביב השעון שמצטרפת למאמצים הרבים שמשקיע בית החולים לטיפול בחולי קורונה הרבים שאותרו בשבועות האחרונים ולהתמודדות עם המגפה העולמית".



    0 תגובות