גם בתקופת הקורונה – זו ההשתדלות שלך

    עפר גדנקן No Comments on גם בתקופת הקורונה – זו ההשתדלות שלך

    לידה בטוחה בשיבא – תל השומר

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המרכז הרפואי שיבא, לצד הובלתו את המאמץ בטיפול במשבר הקורונה, ממשיך גם בתקופה מאתגרת זו להעניק שירות רפואי מיטבי בכלל המחלקות בצורה בטוחה לצוות ולמטופלים.

    פרופ' איל סיון-מנהל אגף נשים ויולדות בשיבא תל השומר: כמרכז הרפואי מהמובילים בעולם, אנו ערוכים לטפל בכל מצב באופן הבטיחותי ביותר ולהעמיד לרשות היולדות את כל האמצעים העומדים לרשותנו. בשיבא כל הטיפול בחולי הקורונה מתקיים במבנה נפרד לחלוטין ממתחם הנשים והיולדות. במקביל אנו ערוכים לכל תרחיש אפשרי, כולל בטיפול ביולדות עם חשש לקורונה או שידוע שהן חולות בנגיף  ע"י ציוד מיוחד וחדרי לידה נפרדים מותאמים ובטיחותיים לצוות וליולדות נוספות, כל זאת על פי נהלי בטיחות מחמירים."

    "חשוב להדגיש" ממשיך פרופ' סיון, " כי גם בימים אלו הצוות הרפואי הבכיר שלנו ממשיך את פעילותו כרגיל עבור הנשים והיולדות עם כל הדרוש בחדרי הלידה, בניתוחים קיסריים ובמחלקות ומרפאות לנשים לפני לידה הנמצאות בסיכון גבוה. בנוסף, אין שינוי בנוגע למשך ימי האשפוז לאחר לידה, כשרק כאשר היולדת מעוניינת בשחרור מוקדם יותר, אנו מאפשרים זאת בהתאם למצבה הרפואי של היולדת והיילוד".

    במקביל, רוב שירותי הרפואה בשיבא ממשיכים כסדרם תוך שמירה על כל כללי הבידוד וההפרדה המחמירים ביותר. גם במסגרת חדר המיון הכללי של שיבא הוקצה מתחם ייעודי ומבודד עבור החולים שיש חשש הידבקות בקורונה לגביהם, תוך שהצוותים שם ממוגנים ואינם משולבים בפעילות השוטפת שבמיון הכללי. לכן בעת הצורך יש לפנות לטיפול מבלי לחשוש.

    בנוסף, המרכז הרפואי שיבא מעמיד לרשות מטופליו שירות רופא אונליין בשיחת וידאו – ״שיבא עד אליך״, אפשרות לזימון תורים, מידע חשוב לציבור ועוד באתר שיבא



    0 תגובות