עופות והודו בכשרות מהודרת לפסח

    עפר גדנקן No Comments on עופות והודו בכשרות מהודרת לפסח

    כוננות שיא ב'עוף טוב'

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתקופה בה עוסקים כל בית ישראל בהכנות לקראת חג הפסח הקרב ובא, נערכים גם במפעלי 'עוף טוב' אשר בבית שאן לאספקת מאות אלפי עופות טריים ומוצריהם בהידור הכשרות לפסח, תחת השגחתו של הרה"ג רבי אברהם דב אוירבך שליט"א. ההיערכות המערכתית המוקדמת במפעל ובמשחטה מאפשרת הקפדות מיוחדות הנוגעות לתהליכי הכשרות ותהליכי השחיטה והייצור וקבלת תוצר סופי למהדרין מן המהדרין.

    מערך הכשרות ב'עוף טוב' כולל צוות רחב מאד של קרוב ל-100 משגיחי כשרות, בודקי סכינים, שוחטים ורבנים – תחת פיקוחו של הרב יום טוב טורק שליט"א – רב המשחטה, ששוקדים יחד על הידורי הכשרות ועושים עבודת קודש תוך הקפדה על קלה כבחמורה מהשלבים הראשוניים ביותר בשרשרת הייצור ועד לשלב הסופי של אריזת המוצרים. שיטת 'השליטה הרציפה' הייחודית ל'עוף טוב' מאפשרת השגחה עוד משלב המדגרות, בהמשך על הלולים וכמובן במשחטה. מדובר במערך אחד גדול שמפוקח במקביל בכל רגע ע"י וטרינרים ומגדלים מקצוענים, מערכות טכנולוגיות חדשניות וצוות מפקחי הכשרות.

    "צריך להבין כי רמת הכשרות לא תלויה רק בשחיטה, אלא נגזרת מפיקוח מלא בכל שלבי התהליך שעובר העוף החל מבקיעתו מהביצה ועד לאריזתו ". אומר הרב יום טוב טורק – רב המשחטה. "לדוגמה, הקפדה מיוחדת יש בעניין האכלת העופות לקראת פסח וכאשר הלולים נמצאים כאן ותערובות המזון של העופות גם הן בפיקוחנו, יש לנו שליטה וידיעה מוחלטת על מרכיבי תערובת המזון, איזה לול קיבל תערובת זו או אחרת והכל מסונכרן וברור. העופות השוהים בלולים ניזונים כבר עכשיו מתערובת מיוחדת ללא חיטה וללא חשש חמץ לכל הדעות. בנוסף, ישנן הקפדות חמורות האוסרות כניסת מזון כלשהוא לאולמות הייצור ולמשחטה וזאת על מנת למנוע ספק קל שבקלים ולאפשר לציבור ליהנות ממוצר איכותי, במחיר שפוי ובכשרות מהודרת לפסח".

    כאמור, שיטת השליטה הרציפה הקיימת ב'עוף טוב' מאפשרת פיקוח מלא גם מבחינה כשרותית וכמובן מבחינה איכותית וזו הסיבה שהחברה מחזיקה באישורים ותקנים של משרד הבריאות והחקלאות בישראל וכן בתקנים ובאישורים בינלאומיים, והיא יצואנית מוצרי העוף וההודו הגדולה בישראל לקהילות היהודיות בעולם כולו.

     



    0 תגובות