פרוש: "הישיבות והכוללים ימשיכו לקבל תמיכה" ומה עם עובדי ההוראה?

    איתי גדסי 1 Comment on פרוש: "הישיבות והכוללים ימשיכו לקבל תמיכה" ומה עם עובדי ההוראה?

    מלשכת סגן שר החינוך נמסר, כי ממתינים כעת לאישור ממשרד האוצר, לאחר החתימה עם הסתדרות המורים על תנאי עובדי ההוראה החרדים

    Outgoing Israeli Minister of Education Naftali Bennett (R), Deputy Education Minister Meir Porush (L) and newly appointed Education minister MK Rafi Peretz during exchange ceremony of ministers, held at the Ministry of Education in Jerusalem, on June 26, 2019. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ???? ?????? ??? ?????? ???? ???? ????? ????? ??? ??? ??? ???? ????? ???? צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשל משבר הקורונה חסר התקדים, אלפי עובדי הוראה בציבור החרדי נמצאים במשבר כלכלי החרדים על שכרם אם ישולם להם לאור המצב בו נמצאים שכירים רבים בחופשה ללא תשלום. מלשכת סגן שר החינוך מאיר פרוש נמסר, "אנו פועלים "ללא לאות" מרגע התפרץ משבר הקורונה, להביא פתרון מיטבי וממקסם לכלל התלמידים, לעובדי ההוראה ולמוסדות הציבור".

    בנוסף נמסר כי "במהלך הישיבות הרבות, יחד עם מנכ"ל משרד החינוך ובכירי האוצר, סוכם עם משרד האוצר שמוסדות החינוך החרדיים במוכש"ר ובתרבותי ייחודי, יתוקצבו כפי שנחתם עם הסתדרות המורים והאוצר ובמטרה אחת שלא להוציא את עובדי החינוך לחל"ת".

    כרגע מחכים לאישור משרד האוצר, "לאחר האישור העקרוני של האוצר, הנהלת משרד החינוך ממתינה לאישור הסופי של האוצר למתווה זה, בכדי שיוכלו כולם לקבל את שכרם לקראת חג הפסח".

    בלשכת סגן השר אומרים כי "הישיבות הגדולות והכוללים ימשיכו בעז"ה, לקבל את התמיכה השוטפת, ונעשים מאמצים רבים באגף מוסדות תורניים – על אף הקיצוץ בכח אדם – להעביר הכל מבלי לפגוע בהתנהלות השוטפת".



    1 תגובות

    מיין תגובות