הליכוד: "כחול לבן רומסים את הדמוקרטיה על חודו של קול"

    איתי גדסי 7 Comment on הליכוד: "כחול לבן רומסים את הדמוקרטיה על חודו של קול"

    סאגת הקמת הוועדות בכנסת ה-23; הליכוד תוקפים את כחול לבן ומחרימים את המליאה: "לא יעלה על הדעת שברגעים מכריעים וקריטיים למדינת ישראל, במקום להיכנס מתחת לאלונקה בוחרים כחול לבן בהתנהלות דיקטטורית והרסנית המונעת משנאה ותאוות השלטון"

    סיעת הליכוד צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במפלגתם הליכוד תוקפים את התנהלות סיעת כחול לבן ומודיעים על החרמת מליאת הכנסת, בעקבות כוונת כחול לבן להקים את הוועדות השונות ללא הסכמתם.

    הליכוד: "כחול לבן רומסים את הדמוקרטיה על חודו של קול, באמצעות הרשימה המשותפת וביניהם תומכת הטרור היבא יזבק. במשך כל שנות קיומה של מדינת ישראל ובכל 22 הכנסות שהוקמו בה, מאז ומעולם, לא היה מצב בו מביאים להצבעה במליאה את הקמתה של הועדה המסדרת והוועדות הנוספות ללא הסכמה".

    "מדינת ישראל והעולם כולו נמצאים במשבר הבריאותי המורכב ביותר שידעה האנושות במאה השנים האחרונות. בזמן שראש הממשלה עסוק בטיפול וניהול המשבר, כחול לבן וחבריהם מבקשים לבטל חוקי יסוד ולהעביר חקיקה פרסונלית ורטרואקטיבית להדחת ראש הממשלה".

    "לא יעלה על הדעת שברגעים מכריעים וקריטיים למדינת ישראל, במקום להיכנס מתחת לאלונקה בוחרים כחול לבן בהתנהלות דיקטטורית והרסנית המונעת משנאה ותאוות השלטון. סירובם המתמשך להקמת ממשלת חירום נובע משיקולים זרים ואינטרסנטים המובלים ע"י יאיר לפיד חסר האחריות".

    "לאור התנהלותם המבישה, הליכוד והמחנה הלאומי החליטו להחרים את דיוני המליאה ושלא לקחת חלק בהליך בזוי זה. עם זאת ומתוך אחריות לאומית, נוודא כי הכנסת תפעל באופן רציני ומקצועי במסגרת הוועדות האמונות על הפיקוח הפרלמנטרי של עבודת הממשלה".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      אפשר לחשוב שהימין לא העביר את חוק הלאום ברוב של שני קולות

      1. מה הקשר כאן צריך הסכמה לא רוב

      2. הימין הוא הכי דיקטטורי שלא יודע להפסיד לרוב

    2. 6

      הליכוד העביר את חוק הלאום .ללא תמיכה הערבים.לפיד אמר שלא ישב אם נתניהו יום אחד.אז למה אתה מריץ את הפודל של מאיר כהן.לפיד פוחד להשאר לבד.

    3. 5

      ברור שמהלך השמאל בגיבוי בית המשפט, יוביל לבחירת.

    4. 4

      אנשי הליכוד טובלים ושרץ בידם… הפסיקו עם הדמגוגיה! הפסיקו עם ההיתממות המעושה והמאוסה שלכם! אם אתם תמי לב – בואו בידיים נקיות לממשלת אחדות שתתחיל בראשות גנץ.

    5. 3

      שמאל דיקטטורי בהנהגת בגצ בוגדי ישראל. בושה לשמאל הורסי המדינה . השמאל יירמס חכו