כנסת ריקה מרוב יהודי: חברי גוש הימין יחרימו את ישיבת הכנסת

    איתי גדסי 2 Comment on כנסת ריקה מרוב יהודי: חברי גוש הימין יחרימו את ישיבת הכנסת

    ח"כ מיקי זוהר תקף את התנהלות כחול לבן ואמר, "צר לנו על הגישה הדיקטטורית של יאיר לפיד ואבי ניסנקורן, אין ספק שגישה זו תוביל אותם בהמשך לכישלון דמוקרטי חרוץ"

    View of the empty plenum hall in the Israeli parliament on March 29, 2015. Photo by Miriam Alster/FLASH90 *** Local Caption *** ??? ????? ????? ???? ????? צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור ההתערבות הבוטה של בג"ץ בעבודת הכנסת, וההתנהלות האנטי דמוקרטית של כחול לבן, ליברמן והערבים, הוחלט בגוש הימין כי מחר (שני)  חברי הגוש כולו יחרימו את ישיבת הכנסת. מליאת הכנסת תהיה ריקה מנציגי הרוב של העם היהודי וכי מי שינהל את הישיבה יהיו כחול לבן, ליברמן והערבים.

    לדברי יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר: "לאור התנהלותם החד צדדית של כחול לבן וחבריהם, מחנה הימין על כל חמישים ושמונת (58) חבריו החליט להחרים את הדיון מחר במליאה".

    זוהר הסביר כי "במשך כל שנות קיומה של מדינת ישראל ובכל 22 הכנסות שהוקמו בה, מאז ומעולם לא היה מצב בו מביאים להצבעה במליאה את הקמה של הועדה המסדרת והוועדות הנוספות ללא הסכמה".

    "לצערנו ולבושת כחול לבן גם הסכר הזה נפרץ בתוך ריצת האמוק שלהם אחרי רה״מ נתניהו שפועל מבוקר עד בוקר למען כלל אזרחי ישראל במאבק נגד נגיף הקורונה המסכן את כל אזרחי ישראל", תקף זוהר והוסיף, "צר לנו על הגישה הדיקטטורית של יאיר לפיד ואבי ניסנקורן, אין ספק שגישה זו תוביל אותם בהמשך לכישלון דמוקרטי חרוץ".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כדאי מאוד שיתחילו לעשות למי שרוצה להיות מועמד לכנסת לייצג את העם מבחנים פסיכולוגיים וכדומה שכדי שיהיה בטוח שיבחרו כאלה שחושבים בכלל וחושבים על העם כמו ביבי
      ולא סתם חבורות מטומטמים שהדבר היחיד שמפריעה להם כרגע זה שביבי הוא מרצה את רוב העם כל פעם מחדש ונבחר להנהיגו
      במקום שיפריעה להם המצב שנוצר והסכנה שמרחפת כרגע מכל ההבטים על העם

      1. ביבי כבר שנה לא נבחר